سایت خرید کنسول بازی و بازی های فکری | توتوتین
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

فروشگاه کنسول بازی در کرج

یکی از مشکلات اغلب کسانی که قصد خرید کنسول بازی را دارند پیدا کردن یک فروشگاه مطمئن و تخصصی در این زمینه است. در حال حاضر مغازه یا فروشگاه های زیادی در سطح کرج وجود دارند که کنسول بازی می فروشند و بیشتر آنها موبایل فروش هستند. قطعا اگر شما کنسول بازی خود را از فروشگاهی که تخصصی نیست خرید کنید در آینده با چالش های زیادی مواجه خواهید شد و پشتیبانی مناسبی بعد از خرید نخواهید داشت. فروشگاه آنلاین توتوتین با ارائه خدمات و فروش تخصصی انواع کنسول های بازی در کرج تلاش کرده است نیازهای شما در هنگام خرید کنسول بازی را فراهم کند.

اگر قصد خرید کنسول بازی در کرج را دارید فرقی نمی کند که در کجای کرج هستید (کرج، مهرشهر، گلشهر، گوهردشت ، عظمیه  ، شهریار، فردیس ، اندیشه و…) می توانید به مراجعه حضوری و یا خرید آنلاین از فروشگاه خریدی راحت راحت راحت داشته باشید.

آیا فروش اقساطی کنسول بازی جزء خدمات فروشگاه توتوتین است؟

بهترین فروشگاه کنسول بازی در کرج

فروشگاه آنلاین توتوتین برای آن دسته از افرادی که قصد خرید اقساطی کنسول بازی در کرج را دارند این امکان را فراهم کرده که بصورت قسطی با پرداخت اقساط از 3 تا 12 ماه خرید شرایطی کنسول بازی انجام دهند. شرایط اقساط بدین صورت است که تنها با دسته چک امکان پذیر است. یک سوم مبلغ کل خرید، نقد دریافت می شود و مبلغ باقی مانده اقساط می شود که به ازای هر ماه یک فقره چک و اگر سه ماهه قسط بندی شود ماهی 5 درصد سود ماهیانه به مبلغ هر چک اضافه می شود و اگر چهار و چهار ماه به بالا قسط بندی شود 4 درصد ماهیانه به مبلغ هر چک اضافه می شود.

⭐به عنوان مثال اگر مبلغ کل خرید شما 12 میلیون تومان باشد و شما بخواهید برای 6 ماه قسط بندی کنید. باید یک سوم 12 میلیون که 4 میلیون تومان می شود نقد پرداخت شود و 6 فقره چک در وجه فروشگاه از طرف شما صادر می شود که مبلغ هر چک بدین صورت حساب می شود که 8 میلیون تومان باقی مانده در 0.04 ضرب می شود که حاصل آن 320 هزار تومان می شود که این عدد به مبلغ هر چک اضافه می شود پس برای 6 ماه شرایط 8 میلیون تومان را تقسیم 6 می کنیم که حاصل می شود 2666000 تومان و این عدد را با 320000 تومان جمع می کنیم که مبلغ هر چک 2986000 می شود.

توجه شود که مبلغ چک باید در حضور نماینده فروشگاه نوشته شود و کارت ملی صاحب دسته چک نیز رویت می شود.

 

 

خدمات ویژه توتوتین برای خرید کنسول های بازی در شهر کرج

خدمات و پشتیبانی مهمترین بخش از یک خرید است و پس پیشنهاد می کنیم از فروشگاه کنسول بازی در کرج خرید کنید تا در صورت نیاز به خدمات به راحتی به فروشگاه دسترسی داشته باشید.

بهترین فروشگاه کنسول بازی در کرج

خدمات ویژه فروشگاه آنلاین توتوتین در چند مرحله به خریداران کنسول بازی در استان البرز ارائه می شود.

  1. مشاوره رایگان برای خرید کنسول بازی قبل از خرید
  2. مشاوره رایگان جهت نصب بازی قبل از خرید
  3. آموزش بهره برداری و نگه داری از کنسول بازی در هنگام خرید
  4. پشتیبانی رایگان برای راه اندازی دستگاه و پاسخ به سوالات بعد از خرید
  5. خدمات پس از فروش شامل نصب بازی، به روز رسانی دستگاه و تعمیرات تخصصی کنسول بازی
  6. ارسال رایگان کالا در محدوده کرج در روزهای غیر تعطیل و حتی تعطیل

آیا فروش کنسول بازی با چک از طرف فروشگاه ممکن است؟

خرید قسطی کنسول بازی تنها در کرج امکان پذیر است و با چک معتبر می توانید از فروشگاه خرید کنید. نحوه خرید اقساطی کنسول بازی در کرج با دسته چک به این صورت است که از سه تا دوازده ماه شرایط انجام می شود و شما بایستی یک سوم مبلغ را نقد و باقی مانده به صورت قسطی به ازای هر ماه یک فقره چک و با کارمزد 5%  پرداخت کنید. لازم به ذکر است وضعیت چک در زمان استعلام باید سفید باشد.

آیا می توان با حکمت کارت کنسول بازی خرید؟

فروشگاه آنلاین توتوتین برای بستن قرارداد با حکمت کارت برای مجوز فروش اقساطی کنسول بازی با حکمت کارت در کرج تلاش زیادی انجام داده است. ولیکن به دلیل اینکه شرایط تسویه حکمت کارت یک ماهه است و خرید کنسول بازی بصورت نقدی است لذا امکان فروش کنسول بازی با حکمت کارت در حال حاضر وجود ندارد.

فروشگاه توتوتین کجای کرج است؟

فروشگاه آنلاین توتوتین در کرج شهرستان فردیس قرار دارد آدرس دقیق فروشگاه فردیس بلوار اصلی، بین کانال و فلکه سوم، خیابان 25 جدید (7 غربی قدیم) است. لازم به ذکر است فروشگاه توتوتین شعبه دیگری در کرج ندارد.

آیا پس از خرید، امکان انتقال کنسول بازی با اسنپ و یا پیک ممکن است؟

شما برای خرید از فروشگاه دو گزینه دارید خرید حضوری و خرید غیرحضوری. اگر قصد خرید حضوری دارید به آدرس فروشگاه در کرج مراجعه و نسبت به خرید اقدام کنید.

ولی خرید غیر حضوری به قدری ساده و ایمن است که اکثر مشتریان جهت صرفه جویی در زمان و هزینه ترجیح می دهند که از این روش برای خرید کنسول بازی در کرج استفاده کنند.

در این روش شما از سایت خرید می کنید و کالا شما با پیک معتبر و یا با اسنپ باکس آن هم بصورت رایگان به آدرس شما ارسال می شود. البته ارسال رایگان در محدوده کرج و تنها برای خریداران کنسول بازی امکان پذیر است.

آیا امکان پرداخت در محل برای خرید کنسول بازی در فروشگاه توتوتین وجود دارد؟

بله در صورتیکه شما در کرج، مهرشهر، گلشهر، گوهردشت ، فردیس ، اندیشه و حتی درشهریار باشید در صورتیکه قصد خرید کنسول بازی درب منزل در کرج را داشته باشید پس از تماس با شماره های فروشگاه و پرداخت مبلغ بیعانه و ارسال تصویر کارت ملی سفارش شما با پیک جهت پراخت در محل ارسال می شود.

خرید کنسول بازی در کرج

قیمت خرید کنسول های بازی در کرج چقدر است؟

قیمت خرید کنسول های بازی بسته به انتخاب شما متفاوت است. کنسول های بازی نسل نهم که شامل ps5 و xbox series x می شوند از همه گرانتر و بعد از آن کنسول های نسل هشتم مثل ایکس باکس وان ایکس، وان اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو هستند و قطعا کنسول های ارزان تری مثل ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 ، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 2 نیز وجود دارند که همه این دستگاه ها برای گیم ساخته شده اند.

جالب است که بدانید در فروشگاه آنلاین توتوتین همه این کنسول های بازی برای خرید در کرج وجود دارد و اگر به فروشگاه بصورت حضوری مراجعه کنید با تصویری باور نکردی مواجه می شوید چراکه در فروشگاه ما حتی سگا و پلی استیشن وان نیز وجود دارد.

همچنین اگر می خواهید از قیمت ها و شرایط خرید اطلاع پیدا کنید می توانید به صفحات خرید ps4 در کرج و خرید ps5 در کرج مراجعه کنید.

فروش عمده کنسول های بازی در کرج

فروش عمده کنسول های بازی در کرج

فروشگاه آنلاین توتوتین برای آن دسته از فروشگاه ها، سایت ها و یا افرادی که در کرج صاحب کسب و کارهای مرتبط با کنسول بازی هستند و قصد خرید عمده کنسول بازی را دارند شرایطی را فراهم کرده است که بتوانند بدون هیچ واسطه ای و با قیمت روز بازار تهران خرید خود را انجام دهند پس اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به دنبال مرکزی معتبر برای خرید عمده کنسول بازی فروشگاه خود هستید، فروشگاه آنلاین توتوتین با 23 سال سابقه کار در زمینه فروش کنسول های بازی آماده خدمات رسانی به شماست برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های سایت تماس بگیرید.

آیا فروشگاه توتوتین فروشگاه معتبری برای خرید کنسول بازی است؟

در این رابطه باید گفت که اعتبار یک فروشگاه به میزان نظر مثبت شما دوستان عزیز است. شما می توانید در موتور جستجوگر گوگل عنوان توتوتین را جستجو کنید و عکس های فروشگاه و میزان رضایت مشتریان نمایش داده می شود.

لازم به ذکر است ما در فروشگاه آنلاین توتوتین با گرفتن اینماد و درگاه مستقیم بانکی تلاش کرده ایم که نهایت امنیت را برای خریدهای اینترنتی ایجاد کنیم.

در فروشگاه آنلاین توتوتین چه خدماتی ارائه می شود؟

در این فروشگاه به صورت تخصصی کلیه خدمات شامل نصب بازی ، تعمیرات و… و فروش لوازم جانبی کنسول های بازی ایکس باکس و پلی استیشن و همچنین جدیدترین عنوان بازی های ps4 و ps5 ارائه می شود.

پس شما در هر نقطه ای کرج می توانید نسبت به خرید حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید و از این بابت خیالتان راحت باشد که همه وسایل و خدمات مورد نیاز بصورت کامل در این فروشگاه وجود دارد.