سایت خرید کنسول بازی و بازی های فکری | توتوتین
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

نصب بازی PS4 در کرج

در فروشگاه توتوتین نصب بازی آفلاین و آنلاین بر روی کنسول بازی پلی استیشن 4 با جدیدترین متد و با آخرین آپدیت (update) انجام می شود، برای اطلاع از شرایط نصب بازی ps4 به انتخاب مشتری ادامه مقاله را مطالعه کنید.

نصب بازی آفلاین PS4 در کرج

نصب بازی آفلاین پی اس فور در فروشگاه توتوتین با عنوان های زیر انجام می شود:

  • نصب بازی اکانتی ps4
  • نصب بازی هکی ps4
  • نصب بازی ظرفیت یک ps4
  • نصب بازی کپی ps4

اگر به دنبال نصب بازی ارزان بر روی ps4 هستید پیشنهاد ما به شما نصب بازی آفلاین بر روی پلی استیشن 4 می باشد.

مراکز نصب بازی روی PS4 در کرج

مراکزی که برای نصب بازی روی ps4 برای شما خدمات ارائه می دهند شامل مراکز تخصصی فروش کنسول های بازی، موبایل فروشی ها، مراکز فروش cd و نرم افزارها هستند، اما در اینجا یک سوال مطرح می شود که آیا ما می توانیم برای نصب بازی، کنسول بازی خود را به هر کدام از این مراکز بدهیم؟ جواب ساده است ، درست است که این مراکز خدمات نصب بازی را به شما ارائه می دهند اما پیشنهاد می کنیم که برای این در خواست حتما به فروشگاه های تخصصی فروش کنسول های بازی مراجعه کنید چون :

1- فروشگاه های تخصصی کنسول بازی خدمات پس از نصب بازی را به شما ارائه می دهند.

2- فروشگاه های تخصصی کنسول بازی در ارائه خدمات متخصص هستند در نتیجه ریسک بن شدن دستگاه وجود ندارد.

3- شما در فروشگاه های تخصصی کنسول بازی می توانید بازی ها را با آخرین آپدیت بر روی کنسول بازی خود نصب کنید این در حالی ست که سایر مراکز احتمال دارد نتوانند آخرین آپدیت را به شما ارائه دهند.

4- چون خدمات نصب بازی در فروشگاه های کنسول بازی به صورت تخصصی انجام می شود در نتیجه خطر قفل شدن بازی ها بعد از بازه های زمانی نامشخص به حداقل می رسد و در صورتی که این اتفاق بیفتد نیز این مراکز پاسخگو بوده و خدمات رایگان به شما ارائه می دهند.

نصب بازی کپی ورژن 9.00 روی PS4 در کرج

نصب بازی کپی ورژن 9.00 روی PS4 در کرج

نصب بازی به روش کپی برای ورژن 9 کنسول بازی به تازگی ابداع شده است که در این روش به انتخاب شما بازی ها روی کنسول بازی پلی استیشن 4 کپی شده و برنامه لازم برای شکستن قفل بازی ها روی یک فلش نصب می شود و شما هر بار که دستگاه را خاموش روشن می کنید باید قفل بازی ها را توسط فلش به سادگی بر دارید. در این روش هزینه نصب هر بازی 35000 تومان است که می توانید با هزینه کم جدیدترین بازی ها تا قدیمی ترین آنها را بر روی کنسول بازی خود داشته باشید.

نصب بازی PS4 به انتخاب مشتری

در فروشگاه توتوتین شما با تماس با کارشناس نصب بازی پلی استیشن، لیست بازی های پلی استیشن 4 مورد علاقه خود را سفارش می دهید و به این ترتیب نصب بازی های ps4 به انتخاب مشتری بر روی کنسول بازی پلی استیشن فور انجام می گیرد.

نصب بازی playstation4 در کرج

روش های نصب بازی روی PS4

بسته به نسخه نرم افزار موجود بر روی کنسول بازی ps4 شما می توانید یکی از روش های نصب بازی را انتخاب کنید. البته روش نصب بازی کپی بر روی ps4 محدودیت هایی دارد که لازم است قبل از سفارش نصب بازی از آن مطلع باشید.

البته نصب بازی آفلاین PS5 متفاوت با نصب بازی PS4 است و برای اطلاع از شرایط نصب بازی PS5 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

روش نصب بازی هکی PS4 :

در این روش اکانتی های هکی یا به اصطلاح ظرفیت یک (آفلاین) پس از بروز رسانی کنسول بازی ps4 بر روی دستگاه شما نصب می شود. لازم به ذکر است در نصب بازی آفلاین ps4 در فروشگاه توتوتین آخرین آپدیت بازی ها نصب می شود.

نصب بازی کپی PS4 :

در این روش بازی ها به انتخاب شما بر روی کنسول بازی کپی می شود و مزیت این روش این است که اگر بعدا تمایل داشته باشید که یکی از بازی ها را پاک کنید و بازی دیگری اضافه کنید امکان این کار وجود دارد.

نصب بازی PS4 در منزل :

نصب بازی PS4 در منزل

یکی از امتیازهای فروشگاه توتوتین نسبت به سایر فروشگاه ها امکان نصب بازی ps4 در منزل است در این روش اکانت بازی بر روی دستگاه شما نصب می شود و دیتای بازی به یکی از این سه روش بر روی کنسول بازی نصب می شود : 1- نصب دیتای بازی بوسیله شما که بایستی اینترنت دیتا تهیه و نسبت به نصب آن اقدام کنید. 2- نصب دیتای بازی با مراجعه به نزدیکترین فروشگاه خدمات نصب بازی در کرج 3- مراجعه حضوری به فروشگاه برای نصب دیتای بازی

لازم به ذکر است مهمترین بخش در نصب بازی بر روی کنسول بازی ps4 تهیه اکانت اورجینال است و در این روش شما می توانید دو یا سه بازی انتخاب و بر روی کنسول بازی خود نصب کنید.

مناطق تحت پوشش فروشگاه توتوتین برای نصب بازی هکی PS4 در کرج :

امکان نصب بازی آفلاین در فروشگاه توتوتین در مناطق مختلف استان البرز از جمله : کرج، گوهردشت، مهرشهر، عظیمیه، فردیس، باغستان، حصارک و… وجود دارد.

قیمت و هزینه نصب بازی آفلاین PS4 :

بسته به تعداد بازی انتخابی شما این قیمت متغیر است برای مثال هزینه نصب یک بازی fifa21 در حدود 180 هزار تومان است. روش های نصب بازی به همراه هزینه آن به اختصار به شرح ذیل می باشد:

بسته نصب یک بازی آفلاین بر روی PS4 :

قیمت بازی های مختلف متفاوت است ولی برای نصب یک بازی بر روی ps4 هزینه ای در حدود 150 تا 200 هزار تومان باید در نظر گرفته شود.

بسته نصب 5 بازی انتخابی و 5 بازی رندوم بر روی PS4 :

در این روش 5 بازی به انتخاب شما و 5 بازی بصورت رندوم بر روی کنسول بازی ps4 بصورت آفلاین نصب می شود که هزینه آن در حدود 750 هزار تومان می باشد.

بسته نصب 10 بازی انتخابی بر روی PS4 :

این بسته بازی مخصوص کنسول های بازی یک ترا بایت می باشد و علاوه بر ده بازی انتخاب شده فضای باقی مانده هارد کنسول بازی با بازی های رندوم پر می شود. هزینه نصب 10 بازی انتخابی و باقی بازی ها بصورت رندوم در حدود 1400000 تومان می شود.

بسته فول بازی جدید بدون انتخاب بر روی کنسول بازی PS4 یک ترابایت:

در این روش شما بازیی انتخاب نمی کنید و ما جدیدترین بازی های ps4 را با آخرین آپدیت به تعداد 10 عدد بر روی کنسول بازی نصب می کنیم که هزینه آن در حدود 1000000 تومان می باشد.

نصب بازی پلی استیشن 4 در کرج

بسته فول بازی جدید بدون انتخاب بر روی کنسول بازی PS4 پانصد گیگابایتی:

در این روش شما بازیی انتخاب نمی کنید و ما جدیدترین بازی های ps4 را با آخرین آپدیت به تعداد 7 عدد بر روی کنسول بازی نصب می کنیم که هزینه آن در حدود 800 هزار تومان می باشد.

بازیهای پلی استیشن 4 مناسب کودکان :

در این بسته بهترین بازی های ps4 مخصوص کودکان بر روی کنسول بازی نصب می شود که هزینه آن در حدود 1200000 تومان می باشد و تعداد 10 تا 15 بازی بر روی ps4 نصب م شود.

خرید بازی PS4 در کرج :

در صورتی که تمایل به نصب بازی ندارید، یا حجم بازی های انتخابی شما از فضایی که ps4 در اختیارتان می گذارد بیشتر است و یا اینکه می خواهید بازی را برای طولانی مدت در اختیار داشته باشید و آن را در کتابخانه بازی های خود آرشیو کنید شما می توانید تعدادی از بازی ها را به صورت CD تهیه کنید. فروشگاه آنلاین توتوتین جدیدترین CD های ارائه شده توسط شرکت پلی استیشن در بازار را با اختلاف زمانی نهایتا یک هفته در فروشگاه موجود کرده و به شما ارائه می دهد.

 مدت زمان نصب بازی در PS4 :

 مدت زمان نصب بازی در PS4

حداکثر زمان نصب بازی آفلاین بر روی کنسول بازی پلی استیشن فور 24 ساعت است. بعضی از اوقات در روز نصب بازی آفلاین یکی از بازی های انتخابی شما آپدیت جدید (update) داده است که به دلیل اینکه بازی ها بایستی با آخرین نسخه بر روی کنسول بازی شما نصب شود لذا ممکن است مدت زمان نصب بازی آفلاین به 48 ساعت تغییر یابد.

پس از اتمام کار و تحویل گرفتن کنسول بازی نکاتی توسط همکاران ما به شما آموزش داده می شود که به کمک آنها می توانید در طولانی مدت بدون هیچ مشکلی از بازی های آفلاین بر روی کنسول بازی خود استفاده کنید.

مرکز نصب بازی روی PS4 در کرج :

فروشگاه توتوتین تخصصی ترین فروشگاه نصب بازی بر روی ps4 در استان البرز می باشد. پیشنهاد می کنیم بجای تحویل دادن کنسول بازی خود به مراکز غیر معتبر مانند فروشگاه های فروش cd ، موبایل و… این کار را به فروشگاه های تخصصی نصب بازی بسپارید.