سایت خرید کنسول بازی و بازی های فکری | توتوتین
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بهترین کنسول برای بازی فوتبال

بهترین کنسول برای بازی فوتبال

در ابتدا باید بدانید که منظورمان از فوتبال، دو بازی پر طرفدار از فوتبال یعنی PES و FIFA است. هر کدام طرفدارهای ویژه خود را دارد اما طبق آمارها به دلیل واقعی تر بودن FIFA و همچنین تیم های آن، این بازی پرطرفدار تر است. در این مقاله قرار است که بازی فوتبال را در دو کنسول بازی ایکس باکس و پلی استیشن بررسی کنیم و بدانیم که بهترین کنسول بازی برای بازی فوتبال کدام است.

بهترین دسته بازی برای بازی فوتبال کدام است؟

کدام دسته بازی برای فوتبال خوش دست تر است

به طور کلی  فرم دسته ایکس باکس شبیه کنترلرهای برتر دنیا ( مانند دسته های ریزر) است و از  این جهت می گوییم که دسته ایکس باکس زیباتر است و بیشتر برای بازی های مسابقه ای مناسب است ولی دسته PS4 به دلیل ابعاد، پیکربندی خوش دست تر بوده و بعلاوه به دلیل دارا بودن جک هدست و خروجی اسپیکر و تاچ پد کاربردی تر هستند، در مقایسه دسته ها در نسل نه نیز همه این موارد صادق است بعلاوه اینکه تکنولوژی دوال سنس موجود در  دسته PS5 دلیل محکم تری برای اثبات این مدعاست، با حضور این تکنولوژی در دسته های نسل نهم پلی استیشن، فرد می تواند احساس خستگی بازیکن، قدرت بازیکن و … را درک کند و همین تجربه باعث می شود که کیفیت انجام بازی برای فرد بیشتر شود، تجربه بهتری را کسب کند و تمایل بیشتری به بازی با پلی استیشن داشته باشد.

کدام کنسول برای فوتبال آنلاین بهتر است؟

اینکه کدام کنسول بازی را برای انجام بازی ویدیویی انتخاب کنید از این جهت مهم است که هر چه قدرت CPU کنسول بازی بیشتر باشد و هرچه گرافیک آن بالاتر باشد باگ های کمتری را در بازی تجربه می کنید پس بنابراین در این بخش تلاش می کنیم که در دو نسل هشت و نه و در در دو مجموعه ایکس باکس و پلی استیشن بهترین کنسول بازی را برای بازی فوتبال آنلاین به شما معرفی کنیم.

بهترین کنسول نسل هشت برای فوتبال آنلاین

بهترین کنسول نسل هشت برای فوتبال آنلاین

اگر بین کنسول های نسل هشتمی PS4 یا XBOX One دنبال یه کنسول خوب برای فوتبال بازی کردن می گردید باید یاداوری کنم که در بین مدل های پلی استیشن بهترین انتخاب PS4 پرو است به جهت مشخصات سخت افزاری که دارد، پلی استیشن 4 پرو انتخاب بسیاری از گیمرهای حرفه ای برای انجام بازی های آنلاین مخصوصا فوتبال است و اگر در بین مدل های ایکس باکس دنبال کنسول بازی مناسب هستید بهترین انتخاب ایکس باکس وان ایکس است اگر پیدا نکردید ایکس باکس وان اس در مرحله بعدی قرار دارد.

ولی اگر قرار باشد بین پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس یکی را برای بازی فوتبال آنلاین انتخاب کنید، باید بگوییم کنسول ایکس باکس وان ایکس، با قدرت CPU 2.3 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی 6 ترافلاپسی و RAM 12 گیگابایتی انتخاب مناسب تری است نسبت به PS4 Pro با قدرت پردازنده مرکزی 2.1 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی 4.2 ترافلاپسی و RAM 8 گیگابایتی. چون در بازی آنلاین هر چه سخت افزار دستگاه قوی تر باشد باگ های بازی کمتر بوده و شما بهتر میدرخشید.

مطلب مرتبط: برای مشاهده قیمت PS4 و دیدن انواع مدل های آن می توانید کلیک کنید.

بهترین کنسول نسل نهم برای فوتبال آنلاین

چون در این مقاله در حال بررسی بهترین کنسول بازی مناسب برای بازی فوتبال به صورت آنلاین هستیم و فوتبال نیز، هم برای ایکس باکس و هم برای پلی استیشن قابل اجراست بنابراین با بحث بازی های انحصاری هر کنسول بازی کاری نداریم و مستقیم به سراغ اصل مطلب می رویم، پلی استیشن 5 دارای یک برتری بسیار بزرگ به نام کنترلر یا دسته بازی با تکنولوژی دوال سنس است که ایکس باکس سری اس و ایکس مشابه آن را ندارد و این یک برتری بسیار بزرگ است که در بالا از خوبی های آن گفتیم، اما ایکس باکس سری ایکس هم دارای قدرت سخت افزاری بسیار شگفت انگیز و بالاست که آن را تبدیل به قدرتمندترین کنسول بازی دنیا کرده. البته که PS5 هم دارای سخت افزار بسیار قدرتمندی است ولی با تفاوت های بسیار کوچکی ایکس باکس سری ایکس پیشگام است. در بازی با PS5 تجربه بازی با دسته دوال سنس به همراه جدیدترین کنسول بازی از مجموعه پلی استیشن را دارید و در بازی با ایکس باکس تجربه بازی فوتبال آنلاین با قدرتمندترین کنسول بازی جهان را دارید. انتخاب با شماست.

مطلب مرتبط : با ورود به صفحه خرید PS5 می توانید قیمت ها را مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید.

بهترین کنسول نسل نهم برای فوتبال آنلاین

سرعت اجرای بازی در کدام کنسول برای بازی فوتبال بهتر است؟

اینکه سرعت اجرای بازی چقدر باشد وابسته به پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی است، زمانی که قصد انجام بازی فوتبال آن هم به صورت آنلاین را دارید بسیار مهم است که کنسول بازی منتخب شما کمترین باگ را در حین بازی داشته باشد. بنابراین مقایسه زیر می تواند به شما در این انتخاب بسیار کمک کند.

  1. بین ایکس باکس وان اس و PS4 اسلیم با توجه به اینکه در پلی استیشن 4 اسلیم، قدرت پردازنده مرکزی 1.6 گیگاهرتز، قدرت پردازنده گرافیکی 800 مگاهرتز، توان پردازشی 1.84 ترافلاپس است و در ایکس باکس وان اس قدرت پردازنده مرکزی 1.75 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی 914 مگاهرتز و توان پردازشی 1.4 ترافلاپس است پیشنهاد ما خرید PS4 اسلیم است.
  2. بین ایکس باکس وان ایکس و PS4 پرو با توجه به اینکه در پلی استیشن 4 پرو قدرت پردازنده مرکزی 2.1 گیگاهرتز، قدرت پردازنده گرافیکی 911 مگاهرتز، توان پردازشی 4.2 ترافلاپس است و در ایکس باکس وان ایکس قدرت پردازنده مرکزی 2.3 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی 1.17 گیگاهرتز و توان پردازشی 6 ترافلاپس است پیشنهاد ما خرید ایکس باکس وان ایکس است.
  3. بین ایکس باکس سری ایکس و PS5 با توجه به اینکه در پلی استیشن 5 قدرت پردازنده مرکزی 3.5 گیگاهرتز ، پردازنده گرافیکی با توان پردازشی 10.2 ترافلاپس است و در ایکس باکس سری ایکس قدرت پردازنده مرکزی 3.8 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی با توان پردازشی 12 ترافلاپس است پیشنهاد ما خرید XBOX Series X است.

گرافیک کدام کنسول برای فوتبال بهتر است؟

گرافیک کدام کنسول برای فوتبال بهتر است

در مقایسه قدرت گرافیکی کنسول های بازی نسل هشت و نه به ترتیب کنسول های XBOX Series X و PS5 و ایکس باکس وان ایکس، PS4 پرو، Xbox سری اس، PS4 اسلیم و ایکس باکس وان اس قرار دارند. (این ترتیب بندی با توجه به قدرت  پردازشگر گرافیکی آنها صورت گرفته که اطلاعات مربوط به آن را می توانید در بالاتر مطالعه بفرمایید.)

کنسول بازی مناسب برای استخراج کوین فیفا

کنسول بازی مناسب برای استخراج کوین فیفا

در بین بازی های فوتبال، فیفا یکی از محبوب ترین های آن است. اولین دلیل آن کیفیت فوق العاده و واقعی تصاویر است و دومین دلیل ارائه خدمات آلتیمیت توسط فیفا است ( فیفا آلتیمیت بخشی از فیفای آنلاین است). فیفا با ارائه خدمات آلتیمیت این امکان را ایجاد کرده که کاربران بتوانند از طریق بازی کردن، کسب درآمد هم داشته باشند به این ترتیب که کاربر به صورت آنلاین با تیمی که خودش آن را ساخته و بازیکنانی که خودش انتخابشان کرده وارد مسابقات جهانی می شود، بهترین قسمت از فیفای آلتیمیت، کوین است. کوین همان سکه در دنیای واقعی ست، هرچه بتونید کوین بیشتری در بیارید میتونید تجهیزات بیشتری تامین کنید و بازیکن های خود را قوی تر کنید، حال یکسری از افراد هستند که حوصله ندارند کوین جمع کنند و بازیکنان خود را قوی تر کنند، چه کار می کنند؟ میروند بازیکن های قوی را می خرند و این بازیکنان قوی چه کسانی هستند؟ شما هستید. پس به این ترتیب می توانید از این طریق پول در بیاورید. حال به نکات زیر توجه کنید:

  1. اینکه درآمد شما چقدر باشد بستگی به زمانی که برای بازی کردن اختصاص می دهید دارد.
  2. استفاده از فیفا به صورت آلتیمیت هم با ایکس باکس ممکن است و هم با پلی استیشن.
  3. نیاز نیست حتما جدیدترین مدل ایکس باکس یا پلی استیشن را داشته باشید حتی ایکس باکس وان 500 گیگ یا PS4 Fat 500 گیگ نیز جوابگوی این نیاز خواهد بود.
0
دیدگاه‌های نوشته

*
*