سایت خرید کنسول بازی و بازی های فکری | توتوتین
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

نصب بازی PS5 در کرج

برای نصب بازی بر روی کنسول بازی ps5 بصورت آفلاین یا آنلاین انتخاب یک فروشگاه معتبر اهمیت بالایی دارد. چرا که در صورت خرابی و ایراد کنسول بازی بعد از نصب بازی امکان بر طرف کردن آن وجود ندارد. فروشگاه توتوتین دارای دو شعبه در تهران و کرج و دارای اینماد این اطمینان را برای دریافت سفارش های شما فراهم می کند.

نصب بازی آفلاین PS5 در کرج :

با توجه به اینکه قیمت دستگاه Ps5 نسبت به سایر کنسول های پلی استیشن تفاوت چشمگیری دارد این موضوع می تواند باعث ایجاد دغدغه برای گیمرها شود، چون از یک طرف باید هزینه زیادی برای خرید کنسول بازی Ps5 پرداخت کنند و از طرف دیگر باید نگران خرید CD های بازی آن باشند که این دو با هم مستلزم پرداخت هزینه های خیلی زیاد است.

فروشگاه اینترنتی توتوتین تنها و بزرگترین فروشگاه نصب بازی پلی استیشن در کرج است. در این مجموعه از جدیدترین متدهای نصب بازی بر روی دستگاه Ps5 استفاده می شود، لازم به ذکر است که نصب بازی های آفلاین یا بازی های هکی با ضمانت بر روی دستگاه شما انجام می شود. همچنین شما میتوانید از تمامی خدمات این مجموعه به صورت حضوری یا غیر حضوری بهره مند شوید.

مطالب مرتبط :

نصب بازی آفلاین PS4 در کرج

نصب بازی playstation5 در کرج

نصب بازی پلی استیشن 5 در کرج :

نصب بازی آفلاین ps5 در فروشگاه توتوتین به سه روش امکان پذیر است که عبارتند از:

 نصب بازی آفلاین پلی استیشن 5 با دیتای بازی های  PS5 (نصب بازی نسخه PS5 ) :

در این روش بازی های اصلی ps5 بر روی کنسول بازی شما نصب می شود که از مزایای این روش استفاده است قابلیت 4k , 8k در هنگام بازی کردن در نمایشگر و از آن مهمتر استفاده از قابلیت های کنترلرهای dual sense (دسته بازی پلی استیشن 5) در هنگام بازی است.

نصب بازی آفلاین پلی استیشن 5 با دیتای بازی های PS4 (نصب بازی نسخه PS4 ) :

این روش نصب نسبت به روش قبل ارزان تر است و شما می توانید بازی های ps4 را بر روی کنسول بازی خود نصب کنید که در این روش از قابلیت 4k , 8k در نمایش و کنترلرهای dual sense (دسته بازی پلی استیشن 5) در هنگام بازی استفاده نمی شود.

نصب بازی آفلاین پلی استیشن 5 با دیتای بازی های PS5 و PS4 :

نصب بازی ps5 در منزل

در این روش شما ترکیبی از بازی های روش اول و دوم را بر روی کنسول بازی خود تجربه می کنید و شما می توانید نسخه بازی های ps4 که هنوز بازی ps5 آن به بازار عرضه نشده است به همراه بازی های جدید ps5 بر روی کنسول بازی خود نصب کنید.

چگونگی ثبت سفارش نصب بازی آفلاین بر روی کنسول بازی PS5 در کرج :

شما در هرجایی از استان البرز باشید ( کرج، گوهردشت، فردیس،مهرشهر، اندیشه،عظیمیه، محمدشهر و…) با تماس تلفنی با بخش فروش سفارش نصب بازی آفلاین بر روی کنسول بازی ps5 خود را نهایی می کنید.

سفارش نصب بازی آفلاین PS5 بصورت اینترنتی :

ابتدا شما با کارشناسان نصب بازی تماس گرفته ( شماره های فروشگاه) و بعد از مشخص و نهایی شدن سفارش با شما هماهنگی لازم جهت دریافت کنسول بازی برای نصب بازی انجام می شود و پیک موتوری به آدرس شما جهت تحویل گرفتن کنسول بازی مراجعه می کند و بعد از اتمام نصب بازی آفلاین بر روی کنسول بازی، از طرف همکاران ما با شما تماس گرفته شده و هماهنگی لازم برای تحویل گیری کنسول بازی انجام می شود.

لازم به ذکر است در صورت ارسال و دریافت کنسول بازی بصورت غیر حضوری هزینه های ارسال بر عهده مشتری می باشد.

سفارش نصب بازی آفلاین PS5 بصورت حضوری :

شما می توانید بعد از ثبت سفارش بازی آفلاین بر روی کنسول بازی خود به صورت حضوری برای تحویل دهی کنسول به آدرس فروشگاه مراجعه و بعد از اتمام کار با مراجعه به فروشگاه کنسول بازی خود را دریافت نمایید.

نصب بازی پلی استیشن 5 در کرج

نصب بازی PS5 در منزل :

برای نصب بازی ps5 در منزل کافیست با شماره های فروشگاه تماس بگیرید و سفارش بازی های خود را بدهید. در این روش اکانت بازی های پلی استیشن 5 انتخابی، در اختیار شما قرار می گیرد و آموزش لازم جهت نصب اکانت نیز داده می شود. نصب اکانت بازی ها پر زحمت ترین کار نصب بازی پلی استیشن در منزل است. بعد از آن نوبت نصب دیتا بازی ها می باشد که می توانید از نزدیک ترین فروشگاه در محل زندگی خود و یا با مراجعه به آدرس فروشگاه دریافت کنید.

مدت زمان نصب بازی در PS5 :

حداکثر زمان نصب بازی آفلاین بر روی کنسول بازی پلی استیشن فایو 24 ساعت است. لازم به ذکر است به دلیل آنکه همواره بازی ها بایستی با آخرین آپدیت (update) بر روی کنسول بازی نصب شود لذا در صورتیکه در هنگام نصب بازی هر کدام از بازی ها آپدیت بدهد، ممکن است این زمان به 48 ساعت افزایش می یابد.

مدت زمان نصب بازی در PS5

پس از اتمام کار و تحویل گرفتن کنسول بازی نکاتی توسط همکاران ما به شما آموزش داده می شود که به کمک آنها می توانید در طولانی مدت بدون هیچ مشکلی از بازی های آفلاین بر روی کنسول بازی خود استفاده کنید.

مزایای روش نصب بازی آفلاین مجموعه توتوتین:

1- استفاده از جدیدترین متد نصب بازی Ps5

2- عدم بن شدن (ban) یا قفل شدن دستگاه Ps5

3- نصب بازی در حداقل زمان ممکن و تحویل دستگاه حداکثر تا 24 ساعت

4- امکان انتخاب کلیه بازی ها بدون هیچ محدودیتی

4- نصب جدیدترین آپدیت هر بازی بر روی دستگاه شما

5- امکان دریافت و تحویل دستگاه به صورت حضوری و غیر حضوری

7- می توانید نصب بازی های خود را با انتخاب یکی از پکیج های ما به صرفه تر کنید.

شرایط انتخاب بازی PS5 چگونه است؟

شما می توانید برای انتخاب بازی های خود از مشاوره رایگان انتخاب بازی فروشگاه توتوتین استفاده کنید، با این ترتیب که شما سبک علاقه مندی های خود را مشخص میکنید و مشاوران ما در انتخاب بازی به شما کمک میکنند. همچنین در صورت تمایل می توانید از پکیج های پیشنهادی مجموعه هم استفاده کنید که از این قرار هستند:

خدمات پس از نصب بازی PS5 :

پس از نصب بازی و تحویل  گرفتن دستگاه توسط مشتری در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکل مشاوران ما پاسخگوی شما خواهند بود.

نصب بازی پلی استیشن 5 در کرج

در دستگاه PS5 چند بازی جا میگیرد؟

دستگاه های Ps5 یک ترابایت دارای 825 گیگابایت فضای خالی هستند و تقریبا بین 8 تا 10 بازی می توان بر روی آنها نصب کرد برای انتخاب مناسب تر بازی ها پکیج های زیر را بررسی کنید.

امکان نصب بازی در مناطق مختلف استان البرز:

خدمات نصب بازی آفلاین کنسول های بازی در استان البرز ، کرج، مهرشهر، گلشهر، گوهردشت ، فردیس، حصارک، محمدشهر، ملارد، اندیشه و شهریار در فروشگاه اینترنتی توتوتین انجام می شود.

قیمت نصب بازی PS5 در کرج چقدر است؟

قیمت نصب بازی PS5 در کرج

هزینه و قیمت نصب بازی آفلاین ps5 با توجه به تعداد بازی انتخابی و روش نصب بازی متفاوت است ولی برای نصب بازی بر روی پلی استیشن 5 هزینه ای در حدود 650 هزار تومان تا یک میلیون تومان بایستی در نظر گرفته شود که این قیمت در مقابل قیمت cd بازی های ps5 که همگی بالای یک میلیون تومان است هزینه اندکی است چراکه شما با یک میلیون تومان در حدود هشت بازی بر روی کنسول بازی خود خواهید داشت.