سایت خرید کنسول بازی و بازی های فکری | توتوتین
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

خفن ترین کنسول بازی دنیا

خفن ترین کنسول بازی دنیا

توی این مقاله قراره در مورد خفن ترین کنسول بازی دنیا صحبت کنیم ولی مساله اینجاست که باید بدونیم خفن بودن توی کدوم ویژگی برامون مهمه. کنسولی وجود نداره که همه چیز تموم باشه، یعنی مطالعه های ما نشون داده که مثلا خفن ترین کنسول بازی از نظر تکنولوژی با خفن ترین کنسول بازی از نظر قیمت یکی نیست، پس بنابراین اگه دنبال خفن ترین هایی و داری این مقاله رو میخونی اول برای خودت معلوم کن دنبال خفن ترین از چه بابت هستی. خوندن این مقاله بهت کمک میکنه که بدونی کنسول های خفن دنیا هر کدوم به خاطر کدوم ویژگیشون خفن شدن.

خفن ترین کنسول بازی دنیا از نظر تکنولوژی

بهترین کنسول بازی دنیا

هر چند که هر کدوم از کنسول های بازی وقتی وارد بازار شدن توی زمان خودشون خیلی خفن بودن و حرف برای گفتن داشتن و کلی از آدم ها را مبهوت خودشون کردن ولی خوب بالاخره علم پیشرفت میکنه و هر چی جلوتر میریم رقابت کردن توی تکنولوژی خیلی سخت تر میشه و برتری ها با اختلاف خیلی کمی ایجاد میشه. در حال حاضر جدیدترین کنسول های بازی شرکت پلی استیشن PS5 استاندارد و PS5 دیجیتال و جدیدترین کنسول های بازی شرکت مایکروسافت ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هستن. در مقام مقایسه شما میتونین ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 استاندارد رو با هم مقایسه کنید.

مطلب مرتبط: برای مشاهده و خرید Xbox Series X کلیک کنید

بزرگترین کنسول بازی دنیا

بزرگترین کنسول بازی دنیا

شاید باور نکنین ولی در حال حاضر بزرگترین کنسول بازی دنیا یک PS5 به طول 3 متره و تقریبا 100 برابر بزرگتر از کنسول PS5 در حالت عادیه و در ضمن که برای ساختنش هم 70 هزار دلار هزینه شده و در حال حاضر توسط یک یوتیوبر بزرگ به اسم ZHC خریداری شده، علاوه بر این این کنسول یک دسته دوال سنس خیلی بزرگ هم داره که در کنارش قرار می گیره.

مطلب مرتبط : برای مشاهده قیمت PS5 کلیک کنید.

گران ترین کنسول بازی دنیا

گران ترین کنسول بازی دنیا

اگر قیمت  کنسول های بازی موجود در داخل بازار رو بررسی کنیم ممکنه تصور بشه که PS5 استاندارد، گرون ترین کنسول بازی دنیاست در حالی که اینطور نیست، اگر  قیمت همه کنسول های بازی که از سال 1972 تا به امروز وارد بازار شده را به قیمت امروز معادل سازی کنیم متوجه این میشید که کنسول های بازی PS5 استاندارد و ایکس باکس سری ایکس خیلی قیمت های مناسبی دارن چون قیمت امروز PS5 استاندارد حدود 1000 دلاره در حالی که با مقیاسی که در بالاتر گفتم گرون ترین کنسول بازی ساخته شده توی دنیا Neo Geo بوده که قیمتی حدودا معادل 1300 دلار داشته.

مطلب مرتبط: بهترین زمان برای خرید کنسول بازی

خفن ترین کنسول بازی دنیا از نظر بازی ها

در حال حاضر پر طرفدارترین بازی های ویدیویی مربوط به کنسول های بازی پلی استیشن هستش البته ناگفته نمونه که بازی انحصاری های ایکس باکس و نینتندو هم طرفدارای خودشون رو دارن ولی طرفدارای بازی های پلی استیشن خیلی بیشتر هستن و از اون جایی که جدیدترین کنسول پلی استیشن (PS5) با دسته دوال سنسش دیگه تکنولوژی رو به تهش رسونده، ترکیب تکنولوژی و بازی انحصاری خفن باعث میشه بگیم مدال خفن ترین کنسول بازی دنیا از نظر بازی ها به پلی استیشن 5 تعلق میگیره.

پر فروش ترین کنسول های بازی دنیا

برای حرف زدن در مورد پر فروش ترین کنسول بازی دنیا با توجه به اینکه نسل نهم کنسول های بازی تازه وارد بازار شدن بنابراین ازشون چشم پوشی کردیم و از اولین کنسول بازی که توی سال 1972 وارد بازار شده تا نسل هشتم رو بررسی کردیم و دیدیم که مدال پر فروش ترین کنسول بازی به PS2 تعلق گرفت. PS2 با فروش 150 میلیون کنسول بازی در صدر جدول فروش قرار گرفته چون از نظر قدرت پردازش خیلی از کنسول های هم نسل خودش قوی تر بود و بعلاوه یک DVD پلیر داخلی هم داشته.

مطلب مرتبط: برای مشاهده قیمت PS4 کلیک کنید

خفن ترین کنسول بازی 2021

با توجه به رقابت خیلی سنگین در این سال به نظرم بهتره خفن ترین ها رو توی هر ویژگی خاص جدا جدا بررسی کنیم که یه وقت چیزی از قلم نیفته.

خفن ترین از نظر بهترین بازی ها

خفن ترین کنسول بازی 2021

پلی استیشن 5در دو مدل با درایو و بدون درایو وارد بازار شد و زمانی که، رزولوشن 4K و 120 فریم در ثانیه اون رو با بازی انحصاری های فوق العادش ترکیب میکنیم به این نتیجه می رسیم که خفن ترین کنسول بازی 2021 حساب میشه، با شنیدن این خبر که در آینده قابلیت تصویر 8K هم به قابلیت های آن اضافه میشود ( و این به معنای داشتن تصویر واضح تر است)  شاید بتوان خفن ترین کنسول از نظر بازی در آینده را نیز پیش بینی کرد.

خفن ترین از نظر استفاده در فضاهای مختلف

خفن ترین کنسول بازی 2021

سوئیچ از دسته کنسول های نینتندو هستش و زمانی که رونمایی شد به عنوان سیستم بازی موبایل عرضه شد، ابعادش اون رو تبدیل به یک کنسول بازی قابل حمل کرده به طوری در هرجایی به راحتی میشه ازش استفاده کرد.

مطلب مرتبط: برای مشاهده انواع مدل های نینتندو سوییچ کلیک کنید.

خفن ترین از نظر ارزش خرید

خفن ترین کنسول بازی از نظر قیمت در حال حاضر کنسول بازی ایکس باکس سری اس هستش. این کنسول از نسل نهم ایکس باکس محسوب میشه و تنها تفاوت آن از نظر سخت افزاری با ایکس باکس سری ایکس در RAM و کارت گرافیکه. بنابراین از نظر قدرت CPU که یکی از مهمترین عناصر هر کنسول بازیه با ایکس باکس سری ایکس برابری می کنه.

مطلب مرتبط: با کلیک بر روی عبارت خرید Xbox Series S می توانید انواع مدل ها و قیمت ها را مشاهده

خفن ترین از نظر گرافیک

ایکس باکس سری ایکس قدرتمند ترین کنسول بازی ست که تا حالا ساخته شده، با قدرت گرافیکی 12 ترافلاپس و تصویر 4K و 120 فریم در ثانیه و هارد SSD هنوز هیچ کنسولی ساخته نشده که بتونه از این کنسول بازی بالاتر باشه.

پرفروش ترین کنسول بازی 2020

پرفروش ترین کنسول بازی 2020

در سال 2020 پرفروش ترین کنسول بازی نینتندو بود هم از لحاظ تعداد واحد ها و هم از لحاظ مبلغ دلاری بالاترین نرخ فروش را به خودش اختصاص داد. نینتدو خیلی راحت تونست در رقابت با حریف های سرسختی مثل پلی استیشن و ایکس باکس موفق بیرون بیاد و بخش بزرگی از فروش بازار رو به خودش اختصاص بده.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*