سایت خرید کنسول بازی و بازی های فکری | توتوتین
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

نصب بازی ایکس باکس وان اس و ایکس در کرج

انواع کنسول های بازی نسل هفتم ایکس باکس عبارتند از xbox one , xbox one s , xbox one x

در فروشگاه توتوتین امکان نصب بازی آفلاین بر روی کلیه کنسول های بازی ایکس باکس وجود دارد.

نصب بازی ایکس باکس وان اس و ایکس در کرج
نصب بازی ایکس باکس وان اس و ایکس در کرج

نصب بازی ایکس باکس وان در کرج

در صورتی که شما هم از جمله گیمرهایی هستید که یکی از دستگاه های ایکس باکس نسل هفتم رو دارید پس حتما با چالش انتخاب بازی های خوب و نصب بازی ها بر روی دستگاهتون مواجه شدید. مجموعه توتوتین این شرایط رو فراهم کرده تا بتونید برای انتخاب بازی ها از کارشناس های نصب بازی فروشگاه بصورت رایگان مشورت بگیرید. بعد از انتخاب بازی و نصب بازی ها در سریعترین زمان ممکن کنسول بازی به شما تحویل تحویل داده می شود.

نصب بازی آفلاین ایکس باکس وان اس در کرج

اگه از افرادی هستید که ایکس باکس وان اس دارید پس حتما از قیمت زیاد سی دی های بازی خبر دارید و قطعا ترجیح میدید که بتونید با هزینه کمتر بازی های بیشتری رو داشته باشید و بازی کنید، بهترین گزینه برای کم کردن هزینه ها، نصب بازی آفلاین بر روی کنسول بازی xbox one s است. پس به عنوان اولین قدم برای نصب بازی آفلاین روی دستگاهتون با همکاران ما تماس بگیرید.

نصب بازی آفلاین ایکس باکس وان ایکس در کرج

نصب بازی آفلاین ایکس باکس وان ایکس xbox one x بهترین و به صرفه ترین روش برای دستیابی به بازی های بیشتر با هزینه کمتر است. برای انتخاب بازی های مورد علاقه خود حتما در همین مقاله قسمت لیست بازی های پیشنهادی ایکس باکس وان رو مطالعه کنید و بازی های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در مرحله بعد برای نصب بازی ها با همکاران ما تماس بگیرید.

خدمات نصب بازی ایکس باکس وان در کرج

در مجموعه توتوتین برای نصب بازی های ایکس باکس وان سه نوع از خدمات ارایه می شود

1- نصب بازی آنلاین و آفلاین ایکس باکس وان xbox one

2- نصب بازی آنلاین و آفلاین ایکس باکس وان اس xbox one s

3- نصب بازی آنلاین و آفلاین ایکس باکس وان ایکس xbox one x

نصب بازی آفلاین XBOX ONE S و XBOX ONE X در کرج

نصب بازی آفلاین ایکس باکس در فروشگاه توتوتین به صورت فول بازی انجام می شود، به این ترتیب که از بین لیست بازی های ارایه شده توسط مجموعه ، مشتری بازی های مورد علاقه خود را به ترتیب اولویت انتخاب کرده و لیست اولویت بندی را در اختیار همکاران ما قرار می دهد. مطابق با لیست و ظرفیت دستگاه هر تعداد بازی که حافظه دستگاه بپذیرد بر روی دستگاه نصب می شود.

نصب بازی ایکس باکس وان اس در کرج
نصب بازی ایکس باکس وان اس در کرج

سریع ترین خدمات نصب بازی در کرج و در نزدیکی شما

فروشگاه توتوتین با کارشناسان حرفه ای در نصب بازی ایکس باکس امکانی را فراهم کرده است که سریع ترین خدمات نصب بازی برای شما فراهم شود. به جهت سرعت دادن در مراحل تحویل دستگاه و نصب بازی ها ، شما می توانید از خدمات غیر حضوری و تضمین شده  توتوتین استفاده کنید.

نصب بازی ایکس باکس وان در محل

نصب بازی ایکس باکس وان بر روی کنسول بازی به حداقل 3-4 ساعت زمان نیاز دارد. لذا امکان نصب بازی ایکس باکس وان در محل وجود ندارد. پس پیشنهاد ما به شما استفاده از روش های نصب بازی ایکس باکس وان در فروشگاه توتوتین است.

روش های نصب بازی ایکس باکس وان در فروشگاه توتوتین

شما می توانید کنسول بازی xbox one خود را به دو روش حضوری و غیر حضوری به فروشگاه تحویل دهید.

نصب بازی ایکس باکس وان در فروشگاه بصورت حضوری :

در این روش بعد از هماهنگی با همکاران می توانید دستگاه خود را تحویل فروشگاه داده و بعد از نصب بازی آن را با مراجعه به فروشگاه تحویل بگیرید.

نصب بازی ایکس باکس وان بصورت اینترنتی :

در این روش شما میتوانید پس از ثبت سفارش تلفنی و اولویت بندی بازی ها ، دستگاه خود را به آدرس  فروشگاه ارسال کرده و بعد از نصب بازی و هماهنگی همکاران ما با شما ، دستگاه برای شما ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است کلیه ارسال ها توسط پیک انجام گرفته و هزینه های ارسال به طور کامل بر عهده مشتری است.

نصب بازی xbox one s در کرج
نصب بازی xbox one s در کرج

مناطق تحت پوشش فروشگاه توتوتین برای نصب بازی آفلاین ایکس باکس وان در کرج

امکان نصب بازی آفلاین در فروشگاه توتوتین در مناطق مختلف استان البرز از جمله : کرج، گوهردشت، مهرشهر، عظیمیه، فردیس، باغستان، حصارک و… وجود دارد.

پکیج بازی های ایکس باکس وان

شما می توانید بازی های مورد علاقه خود را از بین بازی های ارایه شده در لیست زیر به ترتیب اولویت مشخص کرده و در اختیار همکاران ما قرار دهید.

آموزش نصب بازی ایکس باکس وان

کارشناسان ما بصورت تلفنی شما را از چند و چون نحوه نصب بازی بر روی کنسول بازی xbox one  مطلع کرده و در صورتی که شناختی بر روی بازی ها ندارید و یا به دنبال سبک خاصی از بازی ها هستید میتوانید از مشاوره رایگان استفاده کرده و بهترین بازی ها را بر روی کنسول بازی خود نصب کنید.

تعداد بازی های قابل نصب بر روی ایکس باکس وان

بازی ها بر اساس ظرفیت حافظه دستگاه و ترتیب اولویت هایی که توسط مشتری تعیین شده به ترتیب بر روی دستگاه زده می شوند تا جایی که دستگاه کاملا پر شود.

قیمت و هزینه نصب بازی بر روی XBOX ONE S و XBOX ONE X

قیمت نصب بازی ایکس باکس وان اس و ایکس در فروشگاه آنلاین توتوتین بین 450000 تا 550000 تومان است و قیمت دقیق بر اساس حافظه دستگاه مشتری و تعداد بازی های قابل نصب بر روی دستگاه تعیین می شود.

بهترین بازی های بچه گانه ایکس باکس وان

در صورتی که قصد دارید دستگاه را در اختیار کودک خود قرار دهید پیشنهاد ما نصب بازی های مخصوص کودکان می باشد. برای اطلاع از محتویات پکیج بازی های مخصوص کودکان با همکاران ما تماس گرفته و از محتویات بازی ها با خبر شوید.

نصب بازی ایکس باکس وان بر روی هارد اکسترنال

در صورتی که می خواهید بازی های شما بر روی هارد اکسترنال نصب شود توجه بفرمایید که حتما باید هارد را به همراه دستگاه ایکس باکس در اختیار همکاران قرار بدهید و امکان نصب بازی ایکس باکس وان بر روی هارد اکسترنال بدون کنسول بازی وجود ندارد.

مطالب مرتبط

نصب بازی ایکس باکس سری ایکس در کرج

نصب بازی ایکس باکس سری اس در کرج