سایت خرید کنسول بازی و بازی های فکری | توتوتین
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

نصب بازی آفلاین ایکس باکس سری ایکس و سری اس در کرج

اگر شما از آن دسته از گیمرهایی هستید که دستگاه ایکس باکس نسل نهم دارید و به دنبال خرید بازی ارزان برای کنسول بازی XBOX Series S , X خود هستید پیشنهاد ما نصب بازی‌ آفلاین بر روی دستگاه ایکس‌باکس شماست. این یکی از به صرفه‌ترین روش‌ها می‌باشد و به این ترتیب شما می‌توانید با هزینه کمتر از قیمت یک سی‌دی بازی، چندین بازی را بر روی دستگاه خود نصب کنید. فروشگاه اینترنتی توتوتین، خدمات مربوط به نصب بازی آفلاین ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس در کرج در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

نصب بازی آفلاین ایکس باکس سری ایکس و سری اس در کرج
نصب بازی آفلاین ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس در کرج

نصب بازی آفلاین ایکس باکس سری اس ( XBOX Series S ) در کرج

مجموعه توتوتین تلاش می‌کند به روزترین بازی‌ها همراه با جدیدترین آپدیت را بر روی کنسول‌بازی Xbox series s شما نصب کند. همچنین این مجموعه در سریعترین زمان ممکن کنسول بازی را به شما تحویل خواهد داد. از جمله امکاناتی که فروشگاه آنلاین توتوتین برای نصب بازی ایکس‌باکس سری اس، فراهم کرده است ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری است. شما حق انتخاب دارید با توجه به شرایطتان هر کدام را انتخاب کنید. همچنین با توجه به جنسیت و رده‌بندی سنی فرد مورد نظر می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان ما برای نصب بازی استفاده کنید. بهره‌مندی از این خدمات رایگان از طریق برقراری تماس با مشاوران ما (09129497673) و یا مراجعه حضوری ممکن است.

نصب بازی آفلاین ایکس باکس سری ایکس در کرج

شما با انتخاب بازی‌ها از پکیج بازی‌های مجموعه توتوتین و نصب آن‌ها بر روی کنسول‌بازی xbox series x خود می‌توانید با پرداخت کمترین هزینه لذت بازی با کیفیت تصویر 4K را تجربه کنید.

مرکز نصب بازی ایکس باکس در کرج

فروشگاه توتوتین معتبرترین مرکز نصب‌بازی در محدوده استان البرز است. پیشنهاد میکنم به جای اعتماد کردن به مراکز نامعتبر و نامربوط مثل موبایل فروشی‌ها یا … برای نصب بازی آفلاین ایکس باکس سری ایکس و سری اس در کرج دستگاه خود را به ما سپرده و از خدمات حضوری و غیرحضوری بهره مند شوید.

مناطق تحت پوشش فروشگاه توتوتین در کرج

امکان نصب بازی آفلاین در فروشگاه توتوتین در مناطق مختلف استان البرز از جمله : کرج، گوهردشت، مهرشهر، عظیمیه، فردیس، شهریار، گلشهر، حصارک و… وجود دارد.

روش های نصب بازی ایکس باکس سری اس و سری ایکس در فروشگاه توتوتین

در فروشگاه اینترنتی توتوتین، خدمات نصب بازی ایکس باکس به دو روش حضوری و اینترنتی ارائه می شود که هر یک به صورت زیر است.

نصب بازی ایکس باکس در فروشگاه بصورت حضوری

برای استفاده از خدمات حضوری مرتبط با نصب بازی مجموعه‌ی توتوتین فقط کافی‌ست با شماره‌‌ی 09129497673 تماس بگیرید و بعد از انجام هماهنگی‌های لازم و دریافت آدرس دقیق، دستگاه خود را تحویل بدهید و نهایتا پس از اتمام مراحل نصب بازی، در زمان مقرر شده دستگاه را از ما تحویل بگیرید.

نصب بازی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بصورت اینترنتی

شما می‌توانید در این روش پس از انتخاب بازی‌های مورد علاقه خود از لیست ارائه شده توسط مجموعه و ثبت سفارش به صورت تلفنی ، دستگاه خود را به آدرس ما ارسال کنید، همچنین بعد از اتمام کار همکاران ما با شما تماس میگیرند و دستگاه را برای شما ارسال خواهند کرد. توجه کنید که کلیه ارسال‌ها توسط پیک انجام می‌گیرد و هزینه‌های ارسال به طور کامل بر عهده مشتری می‌باشد.

نصب بازی آفلاین Xbox series X در کرج
نصب بازی آفلاین Xbox series X در کرج

لیست کامل بازی های ایکس باکس سری ایکس و سری اس

اگر شما قصد دارید بر روی کنسول ایکس‌باکس‌سری اس و سری ایکس خود بازی نصب کنید و اطلاعی از انواع بازی‌ها ندارید و نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید(0912-949-7673). ما لیست بازی‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا شما بازی‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید و دستگاه خود را برای ریختن بازی‌ها تحویل ما دهید. در صورتی که نیازی به مشاوره ندارید و لیست بازی‌های مورد علاقه خود را از قبل انتخاب کرده‌اید، می‌توانید بازی ها را با اولویت‌بندی مرتب کنید و سپس جهت ریختن بازی‌ها بر روی ایکس باکس سری اس یا سری ایکس خود با همکاران ما تماس بگیرید.

تعداد بازی های ایکس باکس سری ایکس – Xbox Series X

اگر دستگاه‌تان ایکس‌باکس‌سری‌ایکس است، با توجه به حافظه یک ترابایتی این دستگاه، تقریبا میتوانید بین 10 تا 13 بازی را برای نصب انتخاب کنید. ممکن است بگویید چه عاملی تعیین میکند که 10 بازی نصب شود یا 13 بازی؟ نکته‌ای که باید بدانید این است که برای نصب بازی روی Xbox Series X یکی از مواردی که تعیین کننده تعداد بازی‌هاست حجم و گرافیک بازی‌ست. برای نصب‌بازی روی Xbox Series X اگر بازی گرافیک بالایی داشته باشد پس حجم زیادی خواهد داشت، در نتیجه تعداد بازی‌های قابل نصب روی Xbox Series X کمتر می شود.

ریختن بازی ایکس باکس سری اس

اگر شما گیمری هستید که دستگاه ایکس باکس سری اس (512G) دارید، با توجه به حافظه‌ی دستگاه‌ تقریبا می توانید بین 6 تا 8 بازی را برای نصب بر روی Xbox series s خود انتخاب کنید. حال اگر حافظه‌ی دستگاه شما یک ترابایت باشد شما میتوانید بین 12 تا 15 بازی را همانطور که در بالا گفتیم روی دستگاه نصب کنید. گرافیک و حجم بازی‌های انتخابی تعیین کننده‌ی آن است که چه تعداد بازی‌ بر روی کنسول شما قابل نصب است. هرچه گرافیک بازی بیشتر باشد حجم بیشتری خواهند داشت بنابراین تعداد بازی‎‌های کمتری را روی کنسول بازی خود خواهید داشت.

قیمت و هزینه نصب بازی بر روی xbox series x و xbox series s

عاملی که هزینه نصب بازی آفلاین بر روی Xbox series s و Xbox series x را تعیین می‌کند حافظه‌ی دستگاه است. همچنین با توجه به بازی‌های انتخابی و حجم دستگاه شما، تعداد بازی های قابل نصب بر روی Xbox series s و Xbox series x نیز متفاوت است. به طور کلی شما میتوانید محدوده قیمت 400000 تا 450000 تومان را برای نصب بازی‌های خود در نظر بگیرید. برای دریافت قیمت دقیق نصب‌بازی بر روی Xbox series s و Xbox series x پیشنهاد میکنیم با مشاوران ما تماس بگیرید، مشخصات کنسول بازی خود را به همراه بازی‌های انتخابیتان ارائه دهید تا قیمت دقیق‌ را دریافت کنید.

نصب بازی آفلاین Xbox series S در کرج
نصب بازی آفلاین Xbox series S در کرج

مدت زمان نصب بازی بر روی کنسول بازی   XBOX Series S , X

نصب‌بازی در مجموعه توتوتین در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین سرعت انجام می‌گیرد. همکاران ما دستگاه را به همراه بازی های نصب شده در کمتر از 24 ساعت به شما تحویل خواهند داد.

بهترین بازی های بچگانه ایکس باکس

اگر کودک شما دستگاه ایکس‌باکس دارد و شما تصمیم دارید بازی‌های مخصوص کودک را تهیه کنید برای دریافت مشاوره در انتخاب بازی با ما تماس بگیرید.

بازی های دخترانه برای ایکس باکس

امروزه بیش از گذشته دختران به بازی های ویدیویی علاقه‌مند شده‌اند. اما بازی‌هایی که مورد پسند دختران است با بازی‌های مورد پسند پسران متفاوت است بنابراین والدینی که شناخت کافی روی بازی‌ها نداشته باشند کمی دچار چالش خواهند شد. بازی دخترانه ایکس باکس باید به نوعی انتخاب شود که با روحیات دختران هم خوانی داشته باشد. از این رو برای آشنایی با بازی های مناسب برای دختران به شما پیشنهاد می کنیم مقاله بازی های مربوط به دختران را مطالعه کنید.