سایت خرید کنسول بازی و بازی های فکری | توتوتین
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

کنسول بازی دخترانه

کنسول بازی دخترانه

وقتی که بحث از خرید کنسول بازی است کارایی آن و اینکه این کنسول بازی مناسب دختر است یا پسر مطرح می شود. شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که اعتقاد دارید که کنسول بازی دخترانه یا پسرانه ندارد.

این طرز فکر کاملا اشتباه است چون روحیات دخترها و پسرها با یکدیگر متفاوت است بنابراین علایق و همچنین تاثیرگذاری عوامل بر شخصیتشان هم متفاوت خواهد بود، در ضمن هیچ پدر و مادری دنبال این نیست که با تهیه وسایلی که جزء امکانات رفاهی محسوب میشوند باعث آسیب به فرزندشان شوند، بنابراین خیلی خوب است که در هنگام خرید کنسول بازی این نکته هم مد نظر قرار گیرد.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که یک کنسول بازی دخترانه و مناسب را به شما معرفی کنیم.

کدام کنسول بازی مناسب دختر است؟

کنسول بازی مناسب دختر

به طور کلی پسرها نسبت به دخترها وقت بیشتری را برای انجام بازی های ویدیویی صرف می کنند. این مساله حتی در مورد گیمرها نیز صادق است، میزان زمانی که یک دختر گیمر نسبت به یک پسر گیمر مشغول بازی است کمتر است. از طرفی دیگر دخترها روحیات لطیف تری دارند و بیشتر دنبال بازی های هیجانی، فانتزی و مرحله ای هستند.

این مساله در پسرها کاملا بر عکس است، هرچه بازی خشونت بیشتری داشته باشد و صحنه های خشونت واقعی تر باشد بازی جذابتر است. البته ناگفته نماند که غیر از بازی های حاوی خشونت، بازی های معمایی هم در بین پسرها طرفداران خیلی زیادی دارد. حالا که تفاوت بین دختر و پسر گیمر را متوجه شدید وقت آن است که کمی از انواع کنسول های بازی دخترانه صحبت کنیم.

مطلب مرتبط : بازی های PS5 دخترانه

ایکس باکس دخترانه

اولین پیشنهاد ما برای کنسول بازی دخترانه، خرید ایکس باکس است. انواع کنسول های بازی XBOX عبارتند از: XBOX 360  و XBOX One و XBOX One S و XBOX One X و XBOX Series S , X. از بین این کنسولها بهترین انتخاب بین کنسول بازی دخترانه، خرید ایکس باکس سری اس است. زیرا این کنسول بازی جدید است، قیمت مناسبی دارد، از نظر تنوع بازی های دخترانه و خوش دست بودن دسته بازی نیز بهترین انتخاب است.

(در حال حاضر کنسول بازی ایکس باکس سری اس در بازار دو مدل هستند. ایکس باکس سری اس با حافظه 512 گیگ و ایکس باکس سری اس با حافظه یک ترابایت) .
یکی از مهترین دلایل برای انتخاب کنسول بازی ایکس باکس این است که در سرویس گیم پس XBOX شما به حدود 500 بازی، برای مدت زمانیکه این سرویس را تهیه میکنید دسترسی دارید و اکثر این بازی ها حالت فانتزی و بسیار سرگرم کننده دارند و قطعا این بازی ها خیلی مورد پسند دخترها است.

نینتندو سوئیچ دخترانه

نینتندو سوئیچ دخترانه

دومین پیشنهاد ما برای خرید کنسول بازی دخترانه، خرید نینتندو سوئیچ برای دختران است. این کنسول بازی در اصل صفحه نمایشی لمسی مانند تبلت دارد و علاوه بر آن دو دسته بازی به نام جوی کان دارد که به این کنسول بازی متصل می شوند. دلیل این پیشنهاد این است که این کنسول بازی به راحتی قابل حمل است و دخترها آن را در کیف خود قرار می دهند و در مسافرت و میهمانی ها می توانند استفاده کنند. دلیل دوم این است که بازی های نینتندو سوئیچ فوق العاده بامزه و فانتزی هست به عنوان مثال یکی از پر طرفدار ترین بازی های انحصاری این کنسول بازی، سوپر ماریو (همون قارچ خور خودمون) است که یکی از بازی های نوستالژِی و سرگرم کننده محسوب می شود.

لازم به ذکر است قابلیت خیلی خوب این کنسول بازی اتصال آن به تلویزیون است. پس اگر تمایل داشته باشید که صفحه نمایش بزرگتری داشته باشید می توانید به راحتی این کنسول بازی را به تلویزیون متصل کنید. جالب است بدانیدکه  نینتندو سوئیچ که در سال 2020 پر فروش ترین کنسول بازی در امریکا بوده است.

پلی استیشن دخترانه

سومین پیشنهاد ما خرید پلی استیشن 5 است این کنسول بازی جدیدترین کنسول بازی نسل نهمی است. اگرچه به دلیل سنگینی و بزرگ بودن، جابجایی آن سختتر است، ولی از نظر راحتی کنترلر یا دسته های بازی بین کنسولها رتبه اول است. البته به تازگی PS5 اسلیم وارد بازار شده که از نظر وزن و ابعاد نسبت به مدل اولیه آن سبکتر و کوچکتر است. به هر حال اگر دختر شما عاشق بازی های آنلاین بوده و دوست دارد با دوستان خود گروهی بازی کند، خرید PS5 بهترین انتخاب است. هرچند که قیمت پلی استیشن 5 نسبت به سایر کنسول های بازی بالاتر است.

معرفی کنسول بازی دخترانه برای سنین مختلف

معرفی کنسول بازی دخترانه برای سنین مختلف

در این بخش سعی شده است که با توجه به روحیات دخترها در سنین مختلف بهترین کنسول بازی معرفی شود، برخی فکر میکنند تنها نکته ای که اهمیت دارد جدید بودن کنسول بازی ست در حالیکه برخی دیگر کنسول های بازی را تنها از نظر قیمتی با یکدیگر مقایسه می کنند و با توجه به معیارشان قیمت پایین ترین یا قیمت بالاترین را خریداری می کنند در حالی داشتن که هر یک از این معیارها به تنهایی اشتباه است.

کنسول بازی برای دختران 4 سال به بالا

کنسول بازی برای یک دختر بچه 4 ساله به دلیل اینکه در این سن بچه ها خیلی بازیگوش هستند و مراقبت کمی از دستگاه می کنند و با توجه به اینکه دختر بچه ها دنبال بازی های فانتزی هستند کنسول بازی مناسب XBOX 360 است. اگر قصد خرید این کنسول بازی را دارید باید بدانید که به دلیل قدیمی بودن، این کنسول بصورت آکبند در بازار وجود ندارد و شما باید آن را بصورت کارکرده خریداری کنید. اگر قصد تهیه کنسول آکبند دارید خرید ایکس باکس سری اس پیشنهاد می شود.

کنسول بازی برای دختران 6 سال به بالا

اگر دختر شما سنی بین 6 تا 12 سال دارد قطعا خواندن این پاراگراف به شما کمک میکند. انتخاب یک کنسول بازی برای این رده سنی به توضیحات بیشتری نیاز دارد.

دختران از سن 6 تا حدود 9 سالگی علایقی شبیه به دوران کودکی داشته پس بیشتر تمایل به انجام بازی های فانتزی دارند ولی از آنجایی که دیگر خردسال محسوب نمی شوند و کیفیت تصویر برای آن ها قابل تشخیص است، بنابراین ایکس باکس 360 نمی تواند انتخاب مناسبی باشد، خرید Xbox One برای این محدوده سنی انتخاب مناسب تری است (بدانید که در حال حاضر XBOX One نیز به صورت نو در بازار موجود نیست پس باید به صورت دست دوم خریداری شود).

در حالی که دختران بین 9 تا 12 سال به سن نوجوانی نزدیک تر شده بنابراین تمایل آن ها به انجام بازی های اکشن، ماجراجویی و معمایی بیشتر می شود همچنین توقع آن ها در سرعت اجرای بازی بیشتر شده و باگ های کنسول برایشان قابل تشخیص تر است، بنابراین پیشنهاد ما برای این رده سنی خرید ایکس باکس سری اس است. (همانطور که در بالا اشاره کردیم در حال حاضر ایکس باکس سری اس با دو حافظه 512 گیگابایت و 1 ترابایت در بازار موجود است)

مطلب مرتبط : بهترین کنسول بازی برای کودکان

کنسول بازی برای دختران 12 سال به بالا

کنسول بازی برای دختران 12 سال به بالا

این پاراگراف به انتخاب یک کنسول مناسب برای دختران نوجوان کمک می کند. با توجه به تغییرات مربوط به بلوغ دختران در دوره نوجوانی، آن ها به اجرای بازی هایی که مورد پسند پسران است تمایل پیدا می کنند، در نتیجه به بازی هایی مانند فیفا و Last Of Us و  God Of War و … علاقه بیشتری نشان می دهند، بنابراین اگر قصد دارید برای این رده سنی کنسول بازی تهیه کنید، خرید PS4 بهترین انتخاب است.

کنسول بازی برای دختران 20 سال به بالا

از سن 20 سالگی به بعد دختران به یک ثباتی در انتخاب سبک فیلم و سبک موسیقی و به دنبال آن سبک بازی های ویدیویی می رسند، در نتیجه سبک بازی های مورد علاقه آن ها نیز مشخص است. در این رده سنی کیفیت تصویر، قدرت پردازنده های گرافیکی، سرعت اجرا و بازی های انحصاری اهمیت پیدا می کند. بنابراین در صورتی که فرد علاقه مند به خرید بازی های انحصاری پلی استیشن باشد ( که اغلبشان بازی های پلتفرمی هستند)، خرید PS5 پیشنهاد ماست و در صورتی که علاقه مند به بازی های انحصاری ایکس باکس هستند ( که اغلب بازی های مسابقه ای می باشند) پیشنهاد خرید Xbox Series X است.

اما با توجه به اینکه هر دوی این کنسول ها جدیدترین مدل از هر خانواده هستند و مبالغ بالایی برای خرید آن ها باید پرداخت کنید بنابراین اگر به دنبال کنسول قیمت پایین تر هستید، از خانواده پلی استیشن  PS4 Pro و از خانواده ایکس باکس، سری اس را انتخاب کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*