سایت خرید کنسول بازی و بازی های فکری | توتوتین
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

کنسول بازی را از کجا بخریم ؟

کنسول بازی را از کجا بخریم

در انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید هر کالایی اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که فروشگاه به طور تخصصی در زمینه فروش و ارائه خدمات آن کالا فعالیت داشته باشد. به این ترتیب شما می توانید در زمان خرید هر آنچه که نیاز دارید تهیه کنید و هر سوال تخصصی که دارید بپرسید و راهنمایی دریافت کنید، همچنین فروشگاه های تخصصی فروش کنسول بازی می توانند به شما خدمات پس از فروش نیز ارائه دهند، پس آیا بهتر نیست که کلیه این خدمات را از یک فروشگاه معتبر که همیشه نیز پاسخگو باشند دریافت کنید؟

مکانهایی که کنسول بازی میفروشند عبارتند از :

  1. سایت های اینترنتی معتبر
  2. پیج های معتبر در اینستاگرام
  3. بورس کالای دیجیتال، موبایل و کنسول بازی در هر شهر
  4. فروشگاه های کوچک در بعضی از محله ها

چه فروشگاه هایی کنسول بازی می فروشند؟

شما کنسول بازی را می توانید درفروشگاه های تخصصی فروش کنسول بازی و لوازم جانبی آن، فروشگاه های لوازم خانگی، فروشگاه های لوازم صوتی و تصویری، فروشگاه های کامپیوتر و لوازم جانبی و همچنین در موبایل فروشی ها پیدا کنید اما آیا می دانید که بهتر است که خریدتان را از کدام یک انجام دهید تا به نفعتان باشد؟

مطلب مرتبط: لیست قیمت به روز ps4

چه فروشگاه هایی کنسول بازی می فروشند

خرید حضوری کنسول بازی

اگر قصد دارید خرید کنسول بازی خود را به صورت حضوری انجام دهید به شما پیشنهاد می کنیم که در هر شهری که هستید به مرکزی که بورس فروش کنسول بازی آن شهر است، مراجعه کنید و از فروشگاه های متفرقه خرید نکنید، چرا توجه کردن به این نکته مهم است؟ چون زمانی که شما به بورس فروش کنسول بازی مراجعه می کنید می توانید کنسول بازی خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کرده و همچنین هر آنچه از لوازم جانبی مورد نیازتان هست را نیز مشاهده کرده و کاربردشان را بررسی کنید و در صورت تمایل آن ها را نیز تهیه کنید.

فروش کنسول بازی در فروشگاه های آنلاین

در انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید آنلاین کنسول بازی به چند نکته دقت کنید. با رعایت این چند نکته می توانید با خیال راحت خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

  1. فروشگاه اینترنتی حتما ای نماد داشته باشد ( ای نماد یک آیکون حاوی اطلاعات صاحب سایت است که در قسمت پایین صفحات سایت قرار داده می شود)
  2. در سایت مورد نظرتان حتما ادرس و شماره تماس فعال وجود داشته باشد، قبل از خرید با شماره تماس بگیرید تا از پاسخگویی مناسب سایت مطمئن شوید.
  3. فروشگاهی را انتخاب کنید که برای خریدتان مهلت تست دستگاه تعیین کرده باشد (این مهلت به این دلیل داده می شود که در صورتی که شما دستگاه را تحویل گرفتید و هر ایرادی را مشاهده کردید بتوانید آن را مرجوع کنید)
  4. سایت باید درگاه امن بانکی داشته باشد، به هیچ عنوان وجه قابل پرداخت را به صورت کارت به کارت منتقل نکنید.

برای مشاهده جدیدترین لیست قیمت ps5 کلیک کنید.

از کدام سایت ها می توان کنسول بازی خرید؟

خرید از فروشگاه های اینترنتی و تخصصی کنسول بازی می تواند یک تجربه خوب در خرید باشد به شرط اینکه از فروشگاه های معتبر خرید کنید و به نکاتی که در بالاتر اشاره کردیم دقت کنید. اگر اطلاعات کافی در مورد محصول مورد نظرتان ندارید، فقط کافی ست که محصول مورد نظر را انتخاب کنید، در قسمت زیر هر عکس یه گزینه وجود دارد با عنوان توضیحات، اگر بر روی توضیحات کلیک کنید اطلاعات کافی در مورد آن محصول در اختیارتان قرار می گیرد.

مرکز خرید و فروش کنسول بازی

ما در فروشگاه اینترنتی توتوتین کلیه خدمات مربوط به کنسول های بازی را از جمله فروش کنسول بازی، تعمیرات کنسول های بازی و کنترلرها، فروش کلیه لوازم جانبی، نصب بازی پلی استیشن و ایکس باکس، خرید و فروش cd های پلی استیشن و … به شما ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در ارتباط با ما تماس حاصل فرمایید.

خرید کنسول بازی از دیجی کالا

همانطور که حتما می دانید دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که همه مدل کالایی را به فروش می رساند و کنسول های بازی نیز یکی از همین کالاها هستند. حال تصور کنیم که شما قصد خرید کنسول بازی را از دیجی کالا دارید. قیمت ها را با قیمت های دیگری که قبلا از فروشگاه های مختلف گرفته اید مقایسه میکنید و در بعضی موارد ممکن است مشاهده کنید که قیمت دیجی کالا بالاتر یا پایین تر از سایر فروشگاه ها است. آیا کسی هست که برای شما علت این اختلاف قیمت را توضیح دهد؟ کسی وجود دارد که بتواند به شما یک مشاوره تخصصی بدهد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید یا صرفا به جهت اطلاعاتی که از دوستان شنیده اید می خواهید خرید کنید؟

قطعا خرید کنسول بازی از فروشگاه تخصصی کنسول بازی و لوازم جانبی آن بهترین انتخاب برای شماست. درست است که همه فروشگاه هایی که در بالا گفتیم می توانند به شما کنسول بازی بفروشند، اما آیا آنها می توانند اطلاعات خوب و کافی نیز در اختیارتان قرار دهند؟ آیا آنها می توانند پاسخگوی تک تک سوالات شما باشند؟ ایا می توانند در انتخاب کنسول مناسب با نیاز شما راهنمایی های درستی را به شما ارائه دهند؟ آیا آنها می توانند کلیه خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهند؟ خیر قطعا نمی توانند چون متخصص نیستند.

مشاوره رایگان خرید کنسول بازی

اگر شما از جمله کسانی هستید که قبلا کنسول بازی نداشتید و یا اگر هم داشتید اطلاعاتتان محدود به همان کنسول بازی خودتان است حتما برای خرید کنسول بازی جدید نیاز به مشاوره با یک متخصص دارید. بسته به اینکه کدام فروشگاه را برای خرید انتخاب می کنید میزان راهنمایی های دریافتی می تواند متفاوت باشد. به همین خاطر مجموعه توتوتین این امکان را فراهم کرده تا به صورت کاملا رایگان کلیه اطلاعات مورد نظرتان را در اختیارتان قرار داده و به کلیه سوالات شما پاسخگو خواهد بود. جهت دریافت مشاوره رایگان، می توانید با شماره های سایت تماس گرفته و با کارشناسان ما صحبت کنید و یا می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و از این امکان که کاملا رایگان در اختیارتان قرار داده می شود استفاده کنید.

بورس فروش کنسول بازی

کنسول بازی ارزان را از کجا بخریم ؟

باید بدانید که اگر قرار باشد که کنسول بازی را ارزان بخرید میزان و یا مبلغی که به نفع شما برای خرید ارزان کنسول بازی است چقدر است. اگر همه تلاش خود را بکنید و سری به جنوب کشور مثل ماهشهر و یا غرب کشور مثل بانه و یا بورس کنسول بازی در پایتخت بزنید شما شاید نهایتا کنسول بازی را 300 هزار تومان  ارزان تر بخرید. پس پیشنهاد می کنیم زیاد خودتان را به زحمت نیندازید و از فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید.

خواندن این مقاله را پیشنهاد می کنیم : بهترین زمان برای خرید کنسول بازی

چطور تشخیص دهیم که کدام کنسول بازی برای ما مناسب تر است؟

برای اینکه بتوانید بین کنسول های بازی، انتخاب مناسبی داشته باشید باید جواب سوال های زیر را داشته باشید.

  1. به طور کلی چه کنسول های بازی وجود دارد و بهترین مدل از هر کدامشان کدام است؟
  2. تفاوت کنسول های بازی در چیست و انتخابتان را بر چه اساسی باید انجام دهید؟
  3. تفاوت قیمت دو کنسول پلی استیشن و ایکس باکس چطور است؟
  4. ایا بازی های ایکس باکس بر روی پلی اسنتیشن نصب می شود یا خیر؟

و یک فروشگاه که به طور تخصصی بر روی خرید کنسول های بازی کار می کند می تواند جواب این سوالات و یا هر سوال دیگری که در ذهن شما ایجاد می شود را بدهد.

پس در واقع این را بدانید که اگر بتوانید یک فروشگاه خوب پیدا کنید قطعا می توانید یک کنسول بازی خوب خریداری کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*