سایت خرید کنسول بازی و بازی های فکری | توتوتین
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

نصب بازی آفلاین xbox در کرج

مجموعه‌ی فروشگاهی توتوتین برای شما مشتریان عزیز این امکان را فراهم کرده تا بتوانید با ارزان‌ترین قیمت از خدمات نصب بازی آفلاین ایکس باکس بهره‌مند شوید. فقط کافی است تا لیست بازی‌های انتخابی خود را به همراه کنسول بازی به ما تحویل دهید. جهت هماهنگی و دریافت آدرس با شماره‌ی 09129497673 تماس بگیرید.

 

نصب بازی آفلاین xbox در کرج

نصب بازی آفلاین ایکس باکس در کرج :

از مهمترین خدماتی است که توتوتین در بخش نصب بازی آفلاین ایکس باکس به مشتریان خود ارائه می‌دهدنصب بازی ایکس باکس ارزان و بدون بن شدن است.

نصب بازی آفلاین ایکس باکس با عنوان های مختلف از قبیل؛ نصب بازی آفلاین xbox، نصب بازی هکی ایکس‌باکس، نصب بازی کپی ایکس باکس، نصب بازی اکانتی ایکس باکس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برای دریافت لیست کامل بازی‌های ایکس باکس با شماره 09129497673 تماس بگیرید یا به همین شماره در تلگرام پیام دهید. شما می‌توانید از بین بازی‌های موجود در لیست بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده و برای نصب بازی به دفتر فروش مراجعه نمایید.

در مجموعه‌ی توتوتین امکان نصب بازی آفلاین بر روی کنسول های بازی, xbox one, xbox one s , xbox one x , xbox series s , xbox series x و xbox 360 وجود دارد، بنابراین فرقی ندارد که کنسول بازی شما جدیدترین مدل ایکس‌باکس باشد یا قدیمی‌ترین مدل ایکس‌باکس، مجموعه‌ی توتوتین در آرشیو بازی‌های ایکس‌باکس خود از قدیمی‌ترین تا جدیدترین بازی‌های ایکس‌باکس را دارد.

 

مناطق تحت پوشش فروشگاه توتوتین برای نصب بازی آفلاین در کرج :

خدمات نصب بازی آفلاین برای همه‌ی مدل‌های کنسول بازی xbox در استان البرز (کرج، مهرشهر، گلشهر، عظیمیه، جهانشهر، حصارک، محمدشهر، فردیس، ملارد، مارلیک، اندیشه و شهریار) در فروشگاه اینترنتی توتوتین ارائه می‌شود، شما در هر کجای کرج که باشید می‌توانید از خدمات نصب بازی توتوتین استفاده کنید.

دریافت خدمات نصب بازی آفلاین از یک فروشگاه معتبر در کرج همواره از دغدغه‌های گیمرهای ساکن استان البرز است. فروشگاه توتوتین شرایطی را فراهم کرده که مشتریان عزیز علاوه بر اینکه بتوانند به صورت غیرحضوری ثبت سفارش نصب بازی خود را انجام دهند، بتوانند به صورت حضوری نیز به دفتر فروش مراجعه کرده و از خدمات مجموعه استفاده کنند. ما هزینه نصب بازی را باتوجه به سفارش شما براورد میکنیم و تسویه حساب بعد از اتمام کار و تحویل دادن کنسول انجام می‌گیرد.

 

جدیدترین متد نصب بازی های آفلاین ایکس باکس در کرج :

ما نصب بازی آفلاین ایکس باکس را با جدیدترین متد در فروشگاه آنلاین توتوتین انجام می‌شود همچنین ضمانت صد در صدی عدم مسدود شدن (ban) کنسول‌بازی و به روز بودن بازی ها را به شما میدهیم. بنابراین می‌توانی کنسول بازی خود را با خیال راحت به ما سپرده و بین 4 الی 24 ساعت بعد آن را تحویل بگیرید.

 

خدمات توتوتین برای نصب بازی های xbox در شهر کرج :

  • نصب بازی آفلاین ایکس باکس در کرج
  • نصب بازی آفلاین xbox one , xbox one s , xbox one x , xbox series s , xbox series x
  • نصب بازی ایکس باکس بر روی هارد

 

چگونگی ثبت سفارش نصب بازی آفلاین بر روی کنسول بازی :

شما در هرجایی از استان البرز که باشید ( کرج، گوهردشت، فردیس،مهرشهر، اندیشه،عظیمیه، محمدشهر و…) می‌توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با شماره‌ی 09129497673 سفارش نصب بازی آفلاین بر روی کنسول بازی xbox خود را ثبت کنید.

1-سفارش نصب بازی آفلاین xbox بصورت اینترنتی :

در ابتدا شما باید از طریق تماس با شماره تلفن 09129497673 با کارشناسان نصب بازی توتوتین تماس بگیرید. بعد از مشخص و نهایی شدن سفارشتان هماهنگی لازم جهت دریافت کنسول بازی برای نصب بازی آفلاین xbox انجام می‌گیرد. شما به دو طریق می‌توانید کنسول بازی ایکس‌باکس خود را به ما تحویل دهید.

حالت اول: بعد از هماهنگی با کارشناسان توتوتین برای تحویل دادن کنسول بازی XBOX خود و تحویل گرفتن آن به صورت حضوری به دفتر فروش مراجعه کنید.

حالت دوم: پیک موتوری جهت تحویل گرفتن کنسول بازی به آدرس شما مراجعه می‌کند و کنسول را تحویل میگیرد. پس از اتمام نصب بازی نیز از طرف مجموعه توتوتین با شما تماس گرفته می‌شود و هماهنگی‌های لازم جهت تحویل کنسول بازی صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است در صورت ارسال و دریافت کنسول بازی بصورت غیر حضوری هزینه های ارسال بر عهده مشتری می باشد.

2-سفارش نصب بازی آفلاین xbox بصورت حضوری :

شما می توانید بعد از ثبت سفارش بازی آفلاین بر روی کنسول بازی XBOX خود، به صورت حضوری برای تحویل‌دادن کنسول بازی به آدرس دفتر فروش مراجعه کنید. همچنین بعد از اتمام کار و تماس همکاران ما با مراجعه به دفترفروش کنسول بازی خود را تحویل بگیرید.

زمان مورد نیاز جهت نصب بازی آفلاین بر روی کنسول بازی ایکس‌باکس بین 4 تا 24 ساعت می‌باشد.

پس از اتمام نصب بازی، نکاتی توسط همکاران ما به شما آموزش داده می‌شود که دانستن آن‌ها به شما کمک می‌کند برای مدت طولانی‌ای بدون هیچ مشکلی از بازی‌های کنسول خود استفاده کنید و لذت ببرید.

 

نصب بازی xbox در کرج
نصب بازی xbox در کرج

 

هزینه نصب بازی آفلاین ایکس باکس در کرج چقدر است؟

هزینه نصب بازی آفلاین بر روی کنسول بازی ایکس باکس بین 500 تا 600هزار تومان می باشد. که این هزینه متناسب با انتخاب های شما متغییر می باشد.

مشاوره نصب بازی آفلاین انواع ایکس باکس

برای استفاده از مشاوره‌های رایگان جهت نصب بازی آفلاین ایکس‌باکس فقط کافی است با شماره‌ی ما (09129497673) تماس بگیرید. در مشاوره نصب بازی آفلاین، اطلاعاتی از قبیل سبک بازی‌ها، تعداد بازی قابل نصب، نحوه استفاده از کنسول بازی بعد از نصب بازی آفلاین و رده بندی سنی بازی‌ها… در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.