سایت خرید کنسول بازی و بازی های فکری | توتوتین
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بهترین کنسول بازی برای گیم نت

بهترین کنسول بازی برای گیم نت

دارایی اغلب گیم نت ها تشکیل شده است از تعدادی کامپیوترهای pc برای بازی های شبکه مثل Call of Duty, Counter Strike وبازی های مشابه و تعدادی کنسول بازی ps4 و ps5 و… این نوع عملکرد کلوپ های گیم باعث میشود تا اصلاحا همه کاره و هیچ کاره باشند.

ما در این مقاله به شما آموزش میدهیم که بهترین روش راه اندازی گیم نت تخصصی و همچنین بهترین کنسول بازی برای گیم نت کدام است؟

آیا گیم نت زدن در دوره کنونی می تواند پولساز باشد؟

اگر قصد راه اندازی یک گیم نت را دارید پس اولین قدم برای شما رسیدن به جواب این سوال است. جواب ما به شما این است که قطعا این شغل می تواند بسیار پولساز باشد در صورتی که شما بتوانید امکانات را متناسب با شرایط هر دوره مهیا کنید، به روز باشید و برای مراجعه کنندگان خود بهترین خدمات با بالاترین کیفیت را ارائه دهید. به فرض مثال در این روزها که دنیا درگیر بیماری کرونا ( COVID-19) است، در صورتی که شما بتوانید در گیم نت خود شرایط رعایت همه پروتکل های بهداشتی را ایجاد کنید و برای حفظ سلامتی مراجعان تلاش کنید قطعا مجموعه شما از آن دسته گیم نت هایی خواهد شد که برای بازی در آن صف خواهند کشید.

بهترین کنسول بازی برای گیم نت با اصطلاک کم کدام است؟

وقتی صحبت از اصطلاک کمتر دستگاه می شود منظور آن است که کدام دستگاه در مدت زمان طولانی تر خرابی کمتری دارد. به طور کلی خرابی در کنسول های بازی به دو دسته زیر تقسیم می شود.

خرابی کنسول بازی :

مطابق تجربه چندین ساله و با توجه به آمارهای مراجعه جهت تعمیرات کنسول بازی، اغلب مراجعه ها جهت تعمیرات کنسول بازی ایکس باکس است و تعداد خرابی های کنسول بازی پلی استیشن بسیار کمتر از ایکس باکس می باشد.

خرابی کنترلر کنسول بازی :

از جهت خرابی کنترلر هر دو کنسول بازی پلی استیشن و ایکس باکس در یک رده قرار دارند.

گیم نت ps4

بیشتر گیمرها علاقه زیادی به بازی های ورزشی مثل fifa21 ,pes21 و مبارزه ای دو نفره مثل W2k20و Mortal Kombat 11 دارند و پرطرفدارترین کنسول بازی در گیم نت ها ps4 است.

گیم نت ps4

نگرانی گیم نتی ها از به روز شدن کنسول های بازی

آیا هر بار که سری جدید کنسول های بازی وارد بازار می شوند گیم نت ها باید همه کنسول های خود را بروز کنند؟ یا اینکه بعد از ورود نسل جدیدکنسول های پلی استیشن به بازار چند تا از آن را برای گیم نت باید تهیه کنند؟ چقدر سرمایه باید صرف تهیه کنسول های جدید برای گیم نت کنند؟ شاید این سوالات یا سوالات مشابه اینها در ذهن شما هم باشد. برخلاف تصور عموم اینطور نیست که مثلا با ورود نسل نهم کنسول های پلی استیشن همه گیمرها به ps5 رو بیاورند و دیگر هیچ کس تمایل به بازی با ps4 نداشته باشد. جالب است بدانید با وجود اینکه ps5 وارد بازار شده ولی همچنان 85 درصد از گیمرها همچنان خواهان بازی با ps4 هستند. پس اگر شما یک گیم نت دارید کافیست تنها یک عدد از کنسول های نسل جدید را که وارد بازار شده برای گیم نت خود تهیه کنید و با توجه به بازخوردی که از مراجعین دریافت می کنید تعداد آن را بیشتر کرده یا ثابت نگه دارید.

چند کنسول بازی برای گیم نت کافی است؟

پیشنهاد می کنیم که برای راه اندازی گیم نت در الویت کارهای خود خرید حداقل سه تا کنسول بازی ps4 را قرار دهید و در ادامه با توجه به میزان مراجعه کنندگان و خواسته های آنها تعداد و انواع کنسول های بازی خود را بیشتر کنید.

برای گیم نت زدن چه کنسول های بازی نیاز است؟

با توجه به وجود نسل هشتم و نهم کنسول های بازی در بازار قطعا PS2 یا PS3 یا مدل های قدیمی ایکس باکس نمی توانند جواب این سوال باشند و انتخاب ما از بین مدل های جدیدتر کنسول های بازی خواهد بود.

خواندن این مطلب برای شما مفید است : ریجن دستگاه های بازی چیست؟

برای گیم نت ps4 slim بهتره یا ps4 pro ؟

درست است که خرید یه کنسول بازی با قدرت بیشتر، به طور قطعی کار درستی است ولی باید توجه داشته باشید که در راه اندازی یک کسب کار جدید باید مدیریت مالی به گونه ای باشد که هزینه ها متناسب با درآمد باشند، پس پاسخ به سوال ps4 slim برای گیم نت بخرم یا ps4 pro از اهمیت بالایی برخودار است ولی پیش از آنکه پیشنهاد خودمان را به شما بگوییم لازم است آموزشی را در مورد یک بحث فنی برای شما ارائه دهیم، پس شما را به خواندن ادامه این مقاله دعوت می کنیم.

لگ بازی ps4

لگ بازی ps4 یا هنگ کردن و یا گیر کردن در حین بازی از شایع ترین مشکلات گیمرها است. گیر کردن ps4 در حین بازی دلایل زیادی دارد و نمی توان آن را به طور خاص مربوط به مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری دانست بلکه ممکن است این اشکال مربوط به هر کدام از آن ها باشد.

در حال حاضر با ورود کنسول بازی نسل نهم ps5 و بازی های مربوط به آن در بازار، همه بازی ها از گرافیک بالایی برخودار هستند و ممکن است در بعضی از این بازی ها کنسول بازی ps4 slim دارای لگ باشد و این در حالی است که کنسول بازی ps4 pro و یا  ps5 این مشکل را ندارند، پس نتیجه اینکه هر چه کنسول بازی جدیدتر باشد احتمال وقوع لگ کمتر است.

 برای گیم نت ps4 slim بخرم یاps4 pro :

حالا که کمی اطلاعات شما بیشتر شده راحت تر می توانیم به این سوال پاسخ بدهیم. در ابتدای مقاله اشاره شد که حداقل تعداد کنسول برای یک گیم نت سه عدد باشد، حال در مرحله بعدی پیشنهاد می کنیم که یا هر سه کنسول بازی گیم نت را از نوع ps4 pro تهیه کنید و اگر با توجه به قیمت کنسول های بازی این امکان برای شما فراهم نیست در شرایط حداقلی یکی از این کنسول های بازی ps4 pro  و دو تای دیگر را ps4 slim تهیه کنید.

برای گیم نت ps4 slim بخرم یاps4 pro

از کجا کنسول بازی با قیمت مناسب تهیه کنم؟

در هنگام انتخاب محل خرید کنسول بازی بسیار اهمیت دارد که از فروشگاه های معتبر خرید کنید. همچنین حتما به فروشنده اطلاع بدهید که خرید شما برای گیم نت است تا هم از راهنمایی های ایشان استفاده کنید و هم از خرید با قیمت همکاری بهره مند شوید. زمانی که شما خرید کنسول بازی را به صورت عمده (تعداد بالا) انجام می دهید فروشگاه های معتبر قیمت هر کنسول را به صورت خرید عمده یا همان خرید همکاری با شما حساب می کنند.

همچنین لازم به ذکر است که فروشگاه ما این امکان را فراهم کرده که برای دریافت کلیه خدمات مشاوره در خرید،تعمیرات کنسول بازی و خرید کنسول بازی، هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در خدمت شما مشتریان عزیز باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چه بازی هایی برای افرادی که به گیم نت می آیند محبوب تر است؟

قطعا پاسخ به این سوال کار دشواری نیست کافی است که یک سری به نزدیک ترین گیم نت در محله خود بزنید و مشاهده کنید بیشتر گیمرها کدام بازی ها را دوست دارند ولی اگر فرصت این کار را ندارید ما در ادامه برخی از مهمترین بازی ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین بازی های گیم نت دو نفره :

گیمرها اغلب همراه دوست خود به گیم نت می آیند و معمولا بسیار خواهان بازی های دو نفره هستند پس می توانیم بگوییم که پر طرفدارترین بازی های گیم نت، بازی های دونفره هستند که عبارتند از : fifa21 و pes21 و mortal kombat 11 و tekken7 و crash team racing و ufc4 و w2k20 و call of duty black ops3 و… پس اگر در ابتدای کار هستید و مشاهده می کنید که کلیه کنسول های بازی در گیم نت در حال اجرای بازی هایی مثل فوتبال هستند، اصلا تعجب نکنید.

بهترین بازی های گیم نت تک نفره :

بعضی از گیمرها نیز عاشق بازی های تک نفره داستانی پلی استیشن هستند. به طور کلی می توان گفت پر طرفدارترین بازی های گیم نت تک نفره عبارتند از : grand theft auto v و the last of us 2 و red dead 2 و resident evil و ghost of tushima و … پس حتما تعدادی از بازی های یکی از کنسول های بازی خود در گیم نت را اختصاص به بازی های تک نفره داستانی بدهید به این دلیل که هر چند تعداد افرادی که علاقه مند به بازی های داستانی هستند به اندازه افراد علاقه مند به بازی های دو نفره نیست ولی این افراد تعداد کمی هم ندارند.

پرطرفدارترین بازی های گیم نت کدام است ؟

پرطرفدارترین بازی های گیم نت کدام است

محبوب ترین بازی های گیم نت که بیشترین زمان بازی در گیم نت ها را به خود اختصاص می دهند عبارتند از:

  1. بازی call of duty modern warfare بخش battle royale
  2. بازی call of duty black ops3
  3. بازی fortnite
  4. Fifa21
  5. Pes21

آیا برای گیم نت xbox  بخرم ؟

هرکدام از کنسول های بازی ایکس باکس و پلی استیشن طرفدارهای خودشان را دارند ولی بر اساس تجربه، تعداد طرفدارهای بازی با کنسول بازی پلی استیشن بیشتر است. پس ما پیشنهاد می کنیم اگر قصد اضافه کردن کنسول بازی xbox را به گیم نت خود دارید ابتدا با یک کنسول بازی شروع کنید و اگر طرفدار و مشتری داشت به  مرور زمان تعداد آن را اضافه کنید.

البته لازم است که بدانید یکی از پرطرفدارارین بازی ها fortnite است که اغلب گیمرها طرفدار این بازی ایکس باکس هستند، پس زمانی که کنسول بازی ایکس باکس را به مجموعه خود اضافه کردید حتما توجه کنید که تهیه این بازی در اولویت لیست بازی های خود قرار دهید.

برای گیم نت ps5 standard  بخرم  یا ps5 digital  ؟

اگر بودجه کافی برای خرید کنسول بازی های جدید مثل ps5 را دارید پیشنهاد ما به شما خرید ps5 standard ( با درایو) است چراکه این نسخه کنسول بازی ps5 قابلیت اجرای سی دی های بازی ps5 را دارد اما در نسخه دیجیتال تنها امکان نصب نسخه دیجیتال بازی ها بر روی کنسول بازی وجود دارد.

نصب بازی برای گیم نت ها :

نصب بازی بر روی کنسول بازی ایکس باکس و پلی استیشن مخصوص گیم نت ها نیاز به تجربه دارد. چرا که در روز با چندین مشتری مواجه می شوید که هر یک قصد انجام بازی مورد علاقه خود را دارند در حالی که ممکن است کنسول بازی مورد نظر توسط مشتری دیگری اجاره شده باشد. لذا در هنگام نصب بازی بر روی کنسول بازی برای گیم نت ها باید تعدادی از بازی های پر طرفدار بر روی همه کنسول های بازی نصب شود تا با مشکل مذکور مواجه نشوید و بتوانید بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کنید.

مطلب مرتبط : نصب بازی آفلاین پلی استیشن در کرج

مطلب مرتبط : نصب بازی آفلاین xbox در کرج

آیا کنسول بازی بن (ban) شده برای گیم نت بخرم؟

کنسول های پلی استیشن بن شده کنسول هایی هستند که در لیست سیاه شرکت پلی استیشن قرار گرفته اند و امکان نصب نسخه بازی های دیجیتال بر روی آنها وجود ندارد. برخی از کسانی که قصد راه اندازی گیم نت دارند، به دلیل قیمت پایین تر این کنسول های بازی نسبت به سایر کنسول های بازی، اقدام به خرید کنسول بازی مسدود شده برای گیم نت می کنند که این کار اشتباه است.

دلیل این اشتباه آن است که در این کنسول های بازی دیگر امکان نصب بازی به صورت هکی وجود ندارد و فقط می توانید بازی ها را به صورت CD های اورجینال تهیه کرده و استفاده کنید بعلاوه اگر این موضوع را نیز در نظر بگیرید که تعویض مداوم CDهای بازی برای هر مراجعه کننده، چه آسیبی به کنسول بازی شما می زند، پس قطعا حالا می دانید که در خرید این کنسول های بازی نه تنها سود نیست بلکه می تواند ضرر هم باشد.

آیا کنسول های بازی نیاز به تعمیر و نگهداری دارند؟

اگر از افرادی هستید که به تازگی گیم نت راه انداخته اید یا قصد راه اندازی آن را دارید باید بدانید که نیاز است به تعمیرات مقدماتی کنترلرها و کنسول بازی تا حدودی آشنا باشید.

تعمیر و نگهداری دسته کنسول بازی در گیم نت :

در یک گیم نت تقریبا هر سه ماه یک بار باید کنترلر باز شده و داخل آن تمیز شود، به علاوه اگر خرابی دارد تعمیر شود تا با مشکل خرابی دائم دسته و یا کمبود دسته روبرو نشوید.

تعمیر و نگهداری کنسول بازی در گیم نت :

محلی که کنسول بازی را قرار می دهید بسیار مهم است. توجه کنید که بایدکنسول بازی را در جایی قرار دهید که گردش مناسب هوا داشته باشد تا دستگاه داغ نشود، همچنین در نظر بگیرید که محل نگهداری کنسول بازی نباید در معرض گرد و خاک باشد. همچنین در مورد کنسول بازی پلی استیشن تقریبا هر شش ماه درب قاب کنسول بازی را باز کرده و خاک روبی انجام دهید.

این مطلب برای شما مفید است : رده بندی سنی بازی های ویدیویی

3
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    سجاد 1401-09-22 پاسخ

    Xbox as برای گیم نت خوبه

    سجاد 1401-09-22 پاسخ

    Xbox as برای گیم نت خوبه یا ps4 اسلیم کدام خوبه

      ho3ein 1402-09-14 پاسخ

      با سلام، در گیم نت معمولا PS4 نسبت به ایکس باکس طرفداران بیشتری دارد، اگر امکانش را دارید هر دو را موجود کنید با شرایطی که تعداد PS4ها بیشتر از تعداد ایکس باکس ها باشد ولی در صورتی که امکان موجود کردن هر دو گزینه را ندارید پیشنهاد ما خرید PS4 است.