سایت خرید کنسول بازی و بازی های فکری | توتوتین
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بهترین گارانتی PS5 و PS4

بهترین گارانتی PS5 و PS4

کسانیکه قصد خرید پلی استیشن 5 و یا 4 را دارند به دلیل اینکه در حال حاضر قیمت این کنسول های بازی خیلی بالاست همیشه نگرانی از خرابی های احتمالی این دستگاه ها را دارند و این سوال برایشان مطرح می شود که اصلا PS4 یا PS5 با گارانتی بخریم یا نه؟ بهترین گارانتی کنسول های بازی کدام است؟ گارانتی کنسول های بازی موجود در بازار شامل چه چیزی هایی می شود؟ در این مقاله تلاش شده است که به همه سوالات شما در این زمینه پاسخ داده شود.

PS5  با گارانتی بخریم یا نه ؟

قیمت PS5 در حال حاضر بالای 20 میلیون تومان است پس حق دارید که که فکر کنید که پلی استیشن 5 با گارانتی بخرید یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که PS5 از زمان عرضه تا کنون تغییرات زیادی داشته است و خیلی از نواقص آن برطرف شده است به عنوان مثال سری های قدیم پلی استیشن فایو سری 10 بودند ولی اکنون سری 11 که بهینه شده اند نیز در بازار وجود دارد و هرچه زمانی بیشتری می گذرد خرابی آنها کمتر می شود. پس اگر شما کنسول پلی فایو سری 11 بخرید نگرانی کمتری برای خرابی این کنسول بازی خواهید داشت.
حال باید دید که چند درصد از کنسول های بازی پلی استیشن 5 ممکن است در حین استفاده در 12 الی 18 ماه نخست دچار خرابی شوند و خرابی های شایع PS5 چیست؟
در مدت 12 الی 18 ماه اول تجربه فروشگاه توتوتین نشان می دهد که حدود 2 درصد از کنسول های بازی پلی فایو دچار خرابی می شوند که عمده خرابی آنها ایراد در عدم نمایش تصویر و روش نشدن کنسول بازی است و در بعضی از موارد نیز عدم اتصال دسته های بازی به کنسول و داغ شدن بیش از اندازه و خاموش شدن دستگاه در حین بازی است.
باتوجه به موارد مذکور شما باید انتخاب کنید که PS5 با گارانتی بخرید یا نه ؟ اگر شما این ریسک را قبول کنید با هزینه کمتر می توانید کنسول بازی خود را تهیه کنید و در غیر اینصورت بایستی پلی استیشن 5 با گارانتی بخرید.

آیا از جدیدترین لیست قیمت PS5 اطلاع دارید؟

قیمت PS5 با گارانتی

قیمت PS5 با گارانتی

اگر شما تصمیم دارید که یک کنسول PS5 با گارانتی را تهیه کنید باید این نکته را بدانیدکه PS5 با گارانتی شرکتی به مبلغ پانصد هزار تومان گران تر از PS5 بدون گارانتی شرکتی است. فرقی ندارد که گارانتی کنسول PS5 شما برای چه شرکتی باشد در هر حال شما این افزایش قیمت را خواهید داشت بنابراین در هنگام خرید PS5 با گارانتی دقت کنید که گارانتی معتبری را انتخاب کرده باشید.

قیمت PS4 با گارانتی

کنسول PS4 باگارانتی شرکتی به مبلغ دویست هزار تومان گران تر از PS4 بدون گارانتی است، در کنسول های پلی استیشن 4 نیز اینکه گارانتی مربوط به چه شرکتی باشد بر روی قیمت آن تاثیرگذار نیست و در هر صورت این افزایش قیمت را خواهید داشت. در ادامه انواع گارانتی ها و تعدادی از بهترین گارانتی های شرکتی برای کنسول های پلی استیشن را معرفی میکنیم.

برای اطلاع از قیمت PS4 و خرید آن کلیک کنید

انواع گارانتی PS5

انواع گارانتی PS5

در ایران این تفاوت گارانتی با وارانتی مشخص نیست و از واژه گارانتی برای هر نوع خدمات پس از فروش استفاده می کنند ولی در اصل وقتی دستگاه گارانتی می شود هزینه تعویض و یا تعمیر برعهده فروشنده است در صورتیکه اگر کنسول بازی وارانتی شده باشد در مدت زمان مشخص شده هزینه تعویض و یا تعمیر کنسول بازی بر عهده خریدار می باشد. با توجه به این موضوع ما عناوین مختلف خدمات پس از فروش را با اصطلاحات رایج در کشور توضیح می دهیم.

برای پلی استیشن 5 سه مدل گارانتی وجود دارد 1- گارانتی خدمات پس از فروش که شرکت گارانتی کننده به شما ضمانت می دهد در مدت گارانتی به هزینه شما کلیه سرویس های مورد نیاز برای تعمیر کنسول بازی را انجام دهد. 2- گارانتی خدمات پس از فروش که شرکت گارانتی کننده به شما ضمانت می دهد در مدت گارانتی به هزینه شرکت مطابق با مفاد گارانتی هزینه تعویض و تعمیر کنسول بازی را برعهده گیرد. 3- گارانتی تعویض که شرکت متعهد می شود مطابق با مفاد گارانتی در صورت خرابی، کنسول بازی را تعویض و یک کنسول بازی نو به شما می دهد.

معروف ترین گارانتی های PS5 و PS4

انواع گارانتی PS5

قبل از خرید پلی استیشن 5 و 4 با گارانتی باید بدانید که کدام گارانتی PS4 و PS5 بهتر است و خدمات بهتری ارائه می دهند پس در ادامه معروف ترین و بهترین شرکت های گارانتی کننده کنسول بازی معرفی می شوند. لازم به ذکر است شرکت های متفرقه دیگری هم وجود دارد که پیشنهاد می شود از گارانتی های متفرقه استفاده نشود.

  • پلی استیشن 5 با گارانتی آسان سرویس
  • پلی استیشن 5 با گارانتی گاندو
  • پلی استیشن 5 با گارانتی سریر

مطلب مرتبط : 10 نکته کاربردی در خرید پلی استیشن 5

گارانتی PS5 یا PS4 شامل چیست؟

گارانتی مرسومی که برای PS5 و PS4 استفاده میشود دو کاربرد دارد اول اینکه به شما این اطمینان را می دهد که کنسول بازی، دسته بازی و لوازم جانبی همگی اصلی و اورجینال هستند و دوم اینکه در مواردی که کنسول بازی دچار خرابی می شود بدون هزینه کنسول بازی تعمیر می شود برخی از مواردی که شامل گارانتی می شود عبارتند از : خاموش شدن ناگهانی کنسول بازی، داغ شدن غیر طبیعی دستگاه ،عدم نمایش تصویر بعد از روشن شدن و روشن نشدن کنسول بازی و…

شرایط نقض گارانتی PS5 و PS4

شرایط نقض گارانتی PS5 و PS4

اگر کنسول بازی با گارانتی تهیه می کنید باید بدانید که انجام چه کارهایی باعث می شود کنسول بازی از گارانتی خارج شود. این موارد عبارتند از:

  • مخدوش شدن سریال دستگاه، برچسب گارانتی و کارت گارانتی
  • پایان یافتن مدت زمان ضمانت کالا
  • تعمیر دستگاه توسط اشخاص غیر از کارشناسان شرکت گارانتی کننده
  • عیوب ناشی از نفوذ آب، حرارت بالا، سرما شدید، امواج مغناطیسی، مواد شیمیایی، گرد وغبار و نگهداری ناصحیح
  • عیوب ناشی از ضربه فیزیکی
  • اشکالات مربوط به بلایای طبیعی
  • هر نوع آسیب الکتریکی مانند نوسان برق، به جز مشکلات ناشی از تولید کارخانه‌ای
  • خرابی ظاهری سوکت‌ها
  • نصب بازی غیر قانونی بر روی کنسول بازی

مطلب مرتبط : 10 نکته کاربردی در خرید پلی استیشن 4

گارانتی تعویض برای PS5

فروشگاه توتوتین به عنوان یک فروشگاه معتبر کنسول بازی،  علاوه بر داشتن کنسول بازی با گارانتی شرکت های معتبر، مانند پلی استیشن 5 با داریو با گارانتی و پلی استیشن 5 دیجیتال با گارانتی به درخواست شما PS5 با گارانتی تعویض نیز دارد که شما با خرید این کنسول بازی از گارانتی 12 ماهه واقعی، با ضمانت تعویض کنسول دسته دوم با آکبند، به شرط خرابی کنسول بازی بهرمند می شوید.

قیمت گارانتی تعویض برای پلی استیشن فایو 3 میلیون تومان و برای پلی استیشن فور 1.5 میلیون تومان می باشد. برای اطلاع کامل از شرایط این گارانتی با شماره های فروشگاه تماس بگیرید.

خواندن این مطلب را پیشنهاد می کنیم: بهترین زمان برای خرید کنسول بازی

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*