سایت خرید کنسول بازی و بازی های فکری | توتوتین
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

چگونه یوتیوبر گیمر شوم؟

چگونه یوتیوبر گیمر شوم

ویدیوهایی که مربوط به گیمرها است جایگاه اول بازدیدهای ویدیوهای یوتیوب را به خود اختصاص داده و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند یا قصد دارند فعالیت داشته باشند از درآمدی فوق العاده بهره مند میشوند. یکی از مهمترین خوبی های این حرفه آن است که هم دختران و هم پسران می توانند آزادانه در آن فعالیت داشته باشند. از افرادی که می توانم به عنوان یوتیوبر گیمر به شما معرفی کنم میاپلیز یا آریا کئوکسر هستند.

برای کسب کردن اطلاعات بیشتر حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

آیا می توان از یوتیوب با بازی کردن پول در آورد؟

چه چیزی هیجان انگیزتر و لذت بخش تر از این است که فرد از انجام دادن تفریح مورد علاقه خود بتواند کسب درآمد عالی هم داشته باشد. یوتیوب برای کسب درآمد و شهرت، یک فضای فوق العاده است و کسانی که مهارت خاصی را دارند و قصد دارند آن را به اشتراک بگذارند می توانند از این فضای بی نظیر بهترین استفاده را ببرند.

مطلب مرتبط : چرا کنسول بازی بخرم؟

درآمد از یوتیوب چقدر است؟

اینکه درآمد شما از یوتیوب چقدر باشد بستگی به فعالیت و تعداد سابسکرایب های شما دارد. درآمد شما از زمانی که سابسکرایب هایتان به 1000 تا برسد شروع خواهد شدو هرچه قدر تعداد سابسکرایب ویدیو بالاتر باشد در آمد شما بیشتر خواهد بود ولی به طور معمول قاعده یوتیوب اینگونه است که اگر بتوانید بعد از سه سال ویو ویدیوهایتان را به سیصد تا چهارصد هزارتا برسانید ( که رسیدن به این هدف در مدت سه سال کاملا شدنی است) می توانید تقریبا درآمدی بین 80 تا 100 میلیون تومان در ماه را داشته باشید.

راه های درآمدزایی از یوتیوب :

کسب درآمد در یوتیوب می تواند به روش هایی مختلفی صورت بگیرد، در زیر به دو پیشنهاد جذاب برای کسب درآمد بیشتر در یوتیوب توجه کنید.

راه های درآمدزایی از یوتیوب

تبلیغات ویدیویی یوتیوب :

با توجه به اینکه تعداد وب سایت های تخصصی گیم کم است پس شما با یوتیوبر گیمر شدن می توانید در کانال خود فروشگاه های کنسول بازی را تبلیغ کرده و از این طریق کسب درآمد داشته باشید.

گیم بلاگر در یوتیوب :

شخصی که از گیم بازی کردن روزانه و چالش هایی که در گیم با آن روبرو می شود مانند نصب بازی و راه اندازی و گذراندن مراحل مختلف بازی و Level Up کردن و … فیلم تهیه کرده و در یوتیوپ آپلود می کند.

چه ابزاری برای گیمر شدن در یوتیوب نیاز است؟

برای شروع هر کاری شما باید ابتدا ابزار مورد نیاز را تهیه کنید تا در حین کار دچار وقفه نشوید. البته که بهتر است همیشه بهترین ابزار را برای کار خود تهیه کنید ولی در صورتی که در ابتدا توان پرداخت هزینه های آن را ندارید می توانید با حداقل شروع کنید ولی در طول کار ابزار را ارتقا دهید تا کیفیت کارتان ارتقا داده شود.

تهیه کنسول بازی

اصلی ترین ابزار مورد نیاز شما برای یوتیوبر گیمر شدن داشتن کنسول بازی است. در حال حاضر بهترین کنسول بازی که می توانید تهیه کنید PS5 و یا Xbox سری ایکس است ولی در صورتی که امکان تهیه آن را ندارید و یا یک کنسول بازی قدیمی تر دارید و فعلا قصد تعویض آن را ندارید می توانید با انتخاب کردن بازی هایی که طرفداران زیادی دارد مانند کالاف دیوتی (Call of Duty) ویدیوهای پر بیننده ای تهیه کنید. اگر شما از گیمرهایی هستید که در بازی مهارت زیادی دارید پیشنهاد می کنم از صحنه های حساس بازی فیلم گرفته و آن ها را نیز منتشر کنید.

مطلب مرتبط : نصب بازی ps5 در کرج

مطلب مرتبط : نصب بازی آفلاین ایکس باکس سری ایکس و سری اس در کرج

گوشی هوشمند برای ضبط فیلم

شما برای ضبط ویدیوهای خود به یک گوشی هوشمند و یا دوربین فیلم برداری نیاز دارید. هرچند که بالا بودن کیفیت  فیلم در یوتیوب بسیار مهم است ولی در صورتی که از نظر مالی توان خرید گوشی یا دوربین های گران قیمت را ندارید می توانید با یک گوشی ساده که قابلیت فیلم برداری کردن را داشته باشد کار خود را شروع کنید ولی به مرور زمان گوشی خود را ارتقا دهید. چه بسا که بسیاری افراد بوده اند که با همین شیوه کارشان را استارت زده اند و در حال حاضر از بهترین ها هستند.

نور پردازی در فیلم برداری

داشتن نور مناسب در فضای فیلم برداری امری بسیار مهم است و به هیچ عنوان نمی توان از آن چشم پوشی کرد. از بهترین ابزارها برای ایجاد نور مناسب در محیط فیلم برداری می توان به پروژکتورهای فلت و یا رینگ لایت اشاره کرد ولی در صورتی که امکان تهیه آن برای شما نباشد می توانید برای شروع از LEDهای کوچک هم استفاده کنید. لازم به ذکر است که مناسب بودن نور محیط در زمان تدوین فیلم ها قابل تشخیص است. پس احتمال دارد که چند فیلم اول با نور خیلی زیاد یا خیلی کم تهیه شوند و مجبور باشید ادیت های زیادی روی آن انجام دهید ولی به مرور زمان و با کسب تجربه می توانید نور مناسب فیلم برداری خود را پیدا و تنظیم کنید.

میکروفون مناسب برای یوتیوب

میکروفون یکی از ابزارهایی است که می تواند در تولید ویدیوی با کیفیت بسیار تاثیر گذار باشد. معروف ترین میکروفون که در بازار موجود است را می توانید با برند بویا (Boya) خریداری کرد ولی اگر در ابتدای کار امکان خرید آن برای شما وجود ندارد می توانید از رکوردر موبایل استفاده کرده و روی فیلم خود صداگذاری انجام دهید تا زمانی که شرایط تهیه میکروفون مناسب برای شما فراهم شود.

نرم افزارهای ادیت فیلم حرفه ای

شما حداقل باید کار کردن با یکی از نرم افزارهای ادیت فیلم را بلد باشید. البته ویدیوهای آموزشی نرم افزارهای تدوین فیلم در یوتیوب نیز موجود است. مثلا نرم افزار پریمیر ( Adobe Premiere Pro) یک نرم افزار بسیار قوی برای ادیت فیلم و قابل نصب بر روی کامپیوترهای شخصی (PC) است. البته لازم به ذکر است که می توانید ادیت فیلم های خود را با استفاده از گوشی و اپلیکیشن های کاربردی مانند اینشات (InShot) نیز انجام دهید.

مطلبی که می تواند برای شما مفید باشد : آموزش کار با نرم افزار پریمیر

آینده یوتیوبرهای گیمر :

این قسمت از مقاله می تواند برای شما حاوی خبر خوشحال کننده ای باشد پس آن را از دست ندهید.

آینده یوتیوبرهای گیمر
  • با توجه به اینکه یوتیوب دومین موتور جستجو برتر دنیاست و به مرور محتواهای ویدیویی در حال جایگزین شدن با محتواهای متنی هستند می توان پیش بینی کرد تا چند سال آینده یوتیوب جای گوگل را بگیرد
  • با گذشت زمان شرکت های تولید کننده بازی های ویدیویی با قدرت بیشتر در تلاش هستند تا بازی های ویدیویی با تصاویر واقعی تر، گرافیک بالاتر و محتوای جذاب تر تولید کنند و این مساله بیان کننده آن است که هر روز طرفداران بیشتری با رنج سنی گسترده تر و سلیقه های متفاوت به این حوزه افزوده می شود

پس شنیدن این خبر برای شما هیجان انگیز خواهد بود که اگر در این مسیر قدم بر میدارید مطمئن باشید که روز به روز دنبال کننده های شما بیشتر خواهند شد، چون در دنیای یوتیوب گیمر شدن یک موضوع پر طرفدار است، این موضوع در بین یوتیوبرهای خارجی نیز بسیار مشهود است طوری که حداقل 20 درصد از آنها گیمر هستند پس با توجه به این مطالب می توان آینده بسیار درخشانی را برای یوتیوب گیمرها پیش بینی کرد.

منظور از استیریمر چیست؟

استریم به بیان ساده انتقال فایل مولتی مدیا به صورت زنده برای کاربران و دنبال کنندگان استریم است. به کسی که این ویدیو ها را آماده کرده و در فضاهای مخصوص به استریم قرار می دهد استیریمر می گویند. کاربرانی که دنبال کننده یک استیریمر هستند نیاز به دانلود فیلم های او ندارند و با داشتن برنامه یا ورود به سایت مورد نظر که استریم روی آن قرار می گیرد می توانند از قابلیت تماشای استیریم ها استفاده کنند. در دنیا این تکنولوژی بیشتر برای گیمرها استفاده می شود، حال اگر یک گیمر بتواند قابلیت هایی مانند چت کردن کاربران در حین بازی را نیز در ویدیوی خود نمایش دهد می تواند با سرعت خیلی زیادی مخاطب جذب کند و در صورتی که استریم های یک استریمر پر مخاطب شود می تواند برای برندها تبلیغاتی پربازده انجام داده و از این طریق درآمد زیادی را کسب کنند.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*